חדשות בארץ

הפיגוע במעיין דני: "רינה היא הרוגת מלכות"

במצבם של הרב איתן שנרב ובנו דביר, שנפצעו בפיגוע במעיין דני, חל שיפור נוסף, והם צפויים לעבור בשעות הקרובות מהיחידה לטיפול נמרץ אל המחלקה הכירורגית בבית החולים הדסה עין כרם. הרב שנרב סיפר כי בתו נהרגה מיד מפיצוץ המטען: "היא הייתה שלווה, ויכולנו להיפרד ממנה"

הרב איתן שנרב בבית החולים (צילום: פלאש 90)הרב איתן שנרב בבית החולים (צילום: פלאש 90)
אא

במצבם של הרב איתן שנרב ובנו דביר חיים, שנפצעו בפיגוע במעיין דני בסמוך ליישוב דולב שבבנימין, חל הבוקר (ראשון) שיפור נוסף. כך נמסר מבית החולים הדסה עין כרם, בו הם מאושפזים. מצבו של האב מוגדר קל, והוא יועבר במהלך השעות הקרובות מהיחידה לטיפול נמרץ למחלקה הכירורגית בבית החולים. מצבו של דביר מוגדר כעת קל עד בינוני, וככל הנראה אף הוא צפוי לצאת בשעות הקרובות מטיפול נמרץ ולעבור למחלקה הכירורגית.

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע במעיין, בו נרצחה רינה שנרב הי"ד. מדובר צה"ל נמסר אמש כי "במסגרת המצוד בוצעו מספר מעצרים, העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון". מקורות תקשורת פלסטיניים דיווחו על מעצרם של שלושה תושבים מהכפרים עין עריכ ועין קיניא שבאזור רמאללה.

הרב שנרב סיפר הבוקר על הפיגוע בו נרצחה בתו. בראיון לניב רסקין בחדשות הבוקר (ערוץ "קשת" 12), אמר הרב כי הגיע עם שני ילדיו למעיין ליד דולב: "החנינו את הרכב וירדנו למטה בשביל. בסוף השביל פיצוץ גדול. היה לי די ברור מההתחלה שמדובר במטען צד די גדול. שחור בעיניים. הכול פיח. דביר צעק 'אבא' ואני צעקתי 'רינה, רינה'. הלכתי אליה, ואחרי כמה שניות ראיתי שאין מה לעשות. אני חובש מקצועי, וגם דביר בקורס חובשים. הבנו שאין מה לעשות, ואז חיזקנו אחד את השני".

הרב שנרב ציין כי בתו, שהלכה ראשונה, ספגה את כל המטען ובכך הצילה את אחיה ואותו: "כבר בשניות הראשונות דביר תפקד בצורה מדהימה. אין מילים. הוא אמר לי להתקשר לכוחות ההצלה. התקשרתי, ותוך כדי חיזקנו אחד את השני, ממש כמה שניות אחרי הפיגוע כשראינו שרינה כבר לא איתנו".

"היא הייתה שלווה, ויכולנו להיפרד ממנה. חיבקתי ונישקתי אותה. אמרתי לה שאנחנו איתה ולא נעזוב אותה. היא הרוגת מלכות. אנחנו מאמינים שהיא רוצה שנתחזק ושלא ניחלש, ונחזק את עם ישראל", הוסיף האב השכול.

תגיות:רינה שנרבהפיגוע במעיין דני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה