חדשות בארץ

פרץ הסיר את השפם והתחייב: "לא אשב בממשלת נתניהו"

יו"ר מפלגת העבודה, חבר הכנסת עמיר פרץ, החליט לגלח את השפם עמו הלך במשך 47 שנים. המטרה – לשכנע את ציבור הבוחרים כי לא ישב בממשלת נתניהו: "תפיסת העולם שלי שונה משלו. העבודה-גשר לא תשב עם נתניהו בשום מקרה, בשום תנאי ובשום מצב"

פרץ אמש, ללא שפם (צילום מסך, חדשות 12)פרץ אמש, ללא שפם (צילום מסך, חדשות 12)
אא

היסטוריה בזעיר אנפין נרשמה אמש (ראשון) באולפן חדשות 12: יו"ר מפלגת העבודה, חבר הכנסת עמיר פרץ, הגיע לראיון כשהוא ללא השפם המפורסם שלו, שהפך עם השנים לסמלו הבולט.

המהלך החריג בו נקט יו"ר העבודה הגיע על רקע ההערכות במערכת הפוליטית, כי לאחר הבחירות הוא יצטרף לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו. "47 שנים שאני הולך עם השפם שלי לכל מקום", פתח פרץ את דברי ההסבר שלו. "ב- 2002 פנו אליי ארגוני החירשים. זו הייתה הפעם הראשונה שקיצרתי אותו, כי הם הסבירו לי שהם לא מצליחים לקרוא את השפתיים ולהבין את מה שאני אומר. הפעם החלטתי להסיר את השפם, כדי שכל עם ישראל יבין בדיוק מה אני אומר ויוכל לקרוא את שפתיי".

במהלך הראיון חזר פרץ שוב ושוב על ההתחייבות, לפיה לא ישב בממשלה בראשות נתניהו. הוא האשים את ראש הממשלה בהפצת "אחד הספינים המכוערים ביותר במערכת הפוליטית. המציאו שיש דיל ביני ובינו – דבר שלא היה ולא נברא. מה שמדאיג אותי זה שהרבה אנשי תקשורת מאוד מכובדים, אבל גם כל המחנה שלי, קנו את הדיל הזה. אנשים שמעולם לא האמינו לנתניהו פתאום קונים את הדיל הזה. אני אומר כאן, לאחר שהסרתי את השפם – אני לא אשב עם נתניהו. נקודה. אורלי לוי ואני לא נשב עם נתניהו. העבודה-גשר לא תשב עם נתניהו בשום מקרה, בשום תנאי ובשום מצב".

פרץ דחה את הטענה כי הורדת השפם מהווה צעד נואש שנועד למשוך תשומת לב, על רקע מצבה הקשה של מפלגתו בסקרים: "עשיתי זאת כדי להחזיר את התקווה למדינת ישראל, כדי שהאזרחים יוכלו שוב להתחיל לדון בנושאים החשובים באמת. נתניהו הפקיר את החברה הישראלית. תפיסת העולם שלי שונה משלו, אורחות חיי שונים לחלוטין משלו. הוא הביא לכך שמאות אלפי אנשים נמצאים מתחת לקו העוני. אני לא אשב עם אדם שמוטט את מערכת הבריאות. אני רוצה שיתחילו לדבר על הנושאים החשובים באמת. אזרחי ישראל יביטו בי היום, וידעו שאנחנו נפרוס כיפת ברזל חברתית על עם ישראל".

"אנחנו נמליץ על בני גנץ לראשות הממשלה. עם ביבי אנחנו לא מתכוונים לקיים משא ומתן. יש קו אדום נחרץ, ברור וחד-משמעי. אין לי ספק שהיום כל אחד מבין שאני לא מתכוון להיכנס לשום ממשלה בראשות נתניהו", סיכם פרץ.

תגיות:עמיר פרץמפלגת העבודהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה