חדשות בארץ

בחסדי שמיים: הפצוע מפיגוע הדריסה בגוש עציון יצא מכלל סכנה

במצבו של נחום נביס, שנפצע אנושות בפיגוע הדריסה סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון, חל שיפור קל. מצבו מוגדר עדיין קשה, אך הוא יצא מכלל סכנת חיים. מצבה של אחותו נעם מוגדר קל

זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

במצבו של נחום נביס, שנפגע אנושות בפיגוע הדריסה בגוש עציון לפני כשבוע וחצי, חל שיפור קל. כך נמסר היום (שני) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בו הוא מאושפז. מצבו מוגדר עדיין קשה, אך הוא אינו נמצא בסכנת חיים. נעם, אחותו של נחום, שנפצעה אף היא בפיגוע, מטופלת במחלקה האורתופדית בבית החולים, ומצבה מוגדר קל. האם זהבה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואת ילדיה.

כזכור, המחבל – שהיה מזוהה עם הפת"ח והג'יהאד האסלאמי, ונכלא בעבר בישראל בגין עבירות של טרור עממי – ביצע את פיגוע הדריסה ברכב גנוב, שנשא לוחיות רישוי ישראליות. שוטר, שנסע מאחורי הרכב הדורס בניידת סמויה, ראה אותו סוטה בפראות מהנתיב לעבר תחנת האוטובוס הסמוכה ליישוב אלעזר. הרכב עלה על המדרכה, פגע בשני הצעירים, ולאחר מכן התהפך לתוך התעלה שמאחורי התחנה. השוטר זיהה כי הנהג הדורס מנסה לצאת מהמכונית, ירה לעברו והרג אותו.

פראמדיק מד"א ליאור לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה מאחורי תחנת האוטובוס נער כבן 17 וצעירה כבת 19. הנער היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש ומפגיעה רב-מערכתית והצעירה הייתה בהכרה מעורפלת. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה של הנער ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כשמצבו של הנער קשה ומצבה של הצעירה בינוני עד קשה".

לאחר הגעתו של נחום להדסה עין כרם, אמר ד"ר מיקלוש באלה, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים: "הפצוע הובא ליחידת הטראומה כשהוא מונשם ומורדם. לאחר הערכה ראשונית התברר כי עיקר החבלה היא פגיעת ראש. הוא נלקח בדחיפות לחדר ניתוח על ידי צוות כירורגי. יש לו דימום מוחי קשה".

אנא עשו חסד והתפללו לרפואת נחום אלימלך בן זהבה רבקה ונעם בת זהבה רבקה.

תגיות:גוש עציוןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה