חדשות בארץ

שריפות באזור בית שמש ונצרת, תושבים פונו מבתיהם

לוחמי האש, בסיוע מטוסי כיבוי של טייסת "אלעד", נאבקים בשעות האחרונות במספר שריפות גדולות באזור בית שמש וסמוך לכפר משהד שמצפון לנצרת. תושבים פונו מבתיהם בקו הבתים הראשון הסמוך לאש. שירותי הכיבוי הצליחו אחר הצהריים להשיג שליטה בחלק ממוקדי השריפות

(צילום: דוברות כב"ה, מחוז ירושלים)(צילום: דוברות כב"ה, מחוז ירושלים)
אא

15 צוותים של לוחמי האש, בסיוע 6 מטוסי כיבוי, פועלים בשעות האחרונות להשתלט על שריפת ענק שמשתוללת באזור חירבת חנות, סמוך ליישוב מטע וכביש 375, ליד בית שמש.

(קרדיט סרטון: ראובן (דובצ׳יק) יצחק, מפקד תחנת כיבוי בית שמש)

דובר תחנה אזורית בית שמש, ליחי בן לולו, מסר כי מדובר בשריפת יער עם מוקדים רבים, וכי לוחמי האש מרכזים מאמץ לבלום את השריפה ולמנוע את התפשטותה לעבר היישובים הסמוכים, לצירי התנועה ולכלל היער והחורש. בשלב זה לא הושגה עדיין שליטה על השריפה, אך אין סיכון ליישובים סמוכים.

(קרדיט סרטון: דוברות כב"ה, מחוז ירושלים)

(קרדיט סרטון: היחידה האווירית-כבאות והצלה לישראל)

שריפה נוספת פרצה באזור פארק הגפן בעיר בית שמש. 10 צוותי כיבוי, בסיוע 2 מטוסים מטייסת "אלעד", פעלו לכיבוי הלהבות ולהגנה על הבתים באזור. בשלב מסוים פעלו שוטרים לפינוי הדיירים בקו הבתים הראשון ברחוב הגפן, וזאת בשל החשש מהעשן שנישא מהשריפה עם הרוח לכיוון הבתים. המשטרה חסמה לתנועות את רחובות הגפן והגולן. אחר הצהריים נמסר כי לוחמי האש הצליחו להשיג שליטה על האירוע, לבלום את האש בסמוך לקו הבתים הראשון, ובכך למנוע נזק רב לרכוש. כמו כן, הוחלט לאפשר לתושבים שפונו לחזור לבתיהם, ונפתחה חקירה לבירור נסיבות פריצתה של השריפה. בכיבוי האש המליצו לתושבים להשאיר את החלונות מוגפים בשעות הקרובות, עד לכיבויה הסופי של הדליקה.

בעקבות שריפת יער גדולה שפרצה סמוך לכפר משהד, צפונית לנצרת שבצפון, פינו כוחות המשטרה וההצלה 15 בתים בקו הראשון הסמוך לאש. 8 צוותים של לוחמי האש, שנעזרו ב- 2 מטוסי כיבוי, הצליחו לבסוף אחר הצהריים להשיג שליטה על האש.

תגיות:בית שמששריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה