חדשות בארץ

נתניהו ביקר את משפחת שנרב: השכונה החדשה בדולב תיקרא על שם רינה הי"ד

ראש הממשלה ורעייתו הגיעו לבית החולים הדסה עין כרם, כדי לנחם את בני משפחתה של רינה שנרב הי"ד, שנרצחה בפיגוע במעיין דני. נתניהו עדכן את המשפחה על הכוונה להקים שכונה חדשה ביישוב דולב, ונענה לבקשתה לקרוא לה על שמה של רינה

הרב איתן שנרב, אביה של רינה הי"ד (צילום: פלאש 90)הרב איתן שנרב, אביה של רינה הי"ד (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו אמש (שני) לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כדי לנחם את בני משפחתה של רינה שנרב הי"ד, שנרצחה ביום שישי האחרון בפיגוע במעיין דני, ליד היישוב דולב שבבנימין.

נתניהו ואשתו שמעו מהוריה של רינה הי"ד על אישיותה המיוחדת ועל תרומתה הרבה לקהילה ולסובבים אותה. ראש הממשלה עדכן את בני המשפחה על הכוונה להקים שכונה חדשה ביישוב דולב, שתכלול כ- 300 יחידות דיור. המשפחה ביקשה לקרוא לשכונה שתקום "מצפה רינה", על שמה של רינה.

ראש הממשלה כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "ביקרנו וחיזקנו הלילה את משפחת שנרב בבית החולים. משפחה נפלאה. לבקשת ההורים החלטנו לקרוא לשכונה החדשה שנקים בדולב 'מצפה רינה' על שם רינה ז"ל. עם ישראל יזכור אותה תמיד".

כזכור, נתניהו הנחה אתמול את מנכ"ל משרדו להביא לאישור בוועדת התכנון הקרובה את הקמתה של השכונה החדשה בדולב. ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, בירך על ההחלטה: "המכה האמיתית לטרור זו התיישבות וריבונות", אמר. "צר לנו שיהודים צריכים להירצח כדי שנוכל לבנות ולהרחיב את היישובים. הבנה חשובה היא שמה שימנע את הפיגוע הבא זה ריבונות והתיישבות. בנייה וצמיחה לצד ענישה קשה הם המפתח להשבת ההרתעה".

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, הגיב על הודעתו של נתניהו באומרו כי מדובר בפעולה חשובה ומבורכת, אך הוסיף כי אין בה כדי לעצור את הרצח הבא: "ממשלת ימין צריכה לבנות ביהודה ושומרון ולהחיל ריבונות, לא רק אחרי רצח אלא כי זו האמת. כדי להרתיע את המחבלים הבאים יש לקדם החלטה מיידית לגירוש משפחות המחבלים, כי רק הרתעה אמיתית תוכל לעצור את רצף הפיגועים. אני קורא לראש הממשלה: את אותה הנחישות מול ראש הנחש באיראן, גלה גם מול גרורותיה בעזה, בחברון וברמאללה".

תגיות:רינה שנרבהפיגוע במעיין דני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה