חדשות בארץ

הרב שנרב השתחרר מבית החולים: "תודה לקב"ה ולעם ישראל"

הרב איתן שנרב, ששכל את בתו רינה הי"ד בפיגוע במעיין דני ונפצע בו באורח בינוני, השתחרר מבית החולים הדסה עין כרם. הוא סיפר כי בעקבות הפיגוע "אנשים קיבלו על עצמם הרבה טוב. לא יאומן כמה אור הופץ בימים האחרונים"

הרב שנרב, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הרב שנרב, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הרב איתן שנרב, שנפצע ביום שישי האחרון בפיגוע במעיין דני שליד היישוב דולב, השתחרר בצהריים (רביעי) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בפיגוע נרצחה בתו של הרב שנרב, רינה הי"ד. הוא נפצע באורח בינוני, ובנו דביר נפצע באורח קשה ונותח בבטנו.

את דבריו לכלי התקשורת, בטרם צאתו מבית החולים, פתח הרב שנרב בתודות: "קודם כל רציתי להגיד תודה לקדוש ברוך הוא, שהציל אותנו בניסי ניסים. גם הרופאים אומרים שזה היה ממש נס שלא נקרעו כלי דם גדולים. תודה לרופאים המקסימים והמדהימים שעושים עבודת קודש עם כל הלב, לכל הצוות הרפואי, וגם לכוחות הביטחון שעושים יום ולילה. תודה לכל עם ישראל שעטף אותנו בצורה מדהימה. אין כמו עם ישראל, בגלל זה הוא גם מחזיק מעמד כל כך הרבה שנים. לא חשבתי שזה יהיה בצורה כזו".

הרב שנרב ציין כי בעקבות הפיגוע "אנשים קיבלו על עצמם הרבה טוב. אני רב של גדוד בצבא. היו אצלי המון אנשים מהגדוד, לא חובשי כיפה בכלל. אמרו לי שהשיח הציבורי השתנה קצת. היו אצלי הרבה כתבים, דיברתי איתם אם אפשר לשנות את השיח לקצת יותר אחדות. לעשות יותר טוב לעם ישראל, לעזוב את הפלאפונים, להתעסק יותר בעצמנו, בתוכן של החיים – בתורה, בארץ ישראל ובעם ישראל.

"כל הדברים האלו יהיו, בעזרת השם, לעילוי נשמתה של רינה", הוסיף האב השכול. "הייתה לה עוצמה פנימית, תמיד שמחה וחיוך, המון כיבוד הורים. כך גם נזכור אותה". הוא סיפר כי מהרגע הראשון של הפיגוע הוא ידע שבתו נהרגה: "אחרי שחיבקתי ונישקתי אותה, אמרתי לה שלא נעזוב אותה לעולם. נמשיך בשבילך להפיץ אור. לא יאומן כמה אור הופץ בארבעת הימים האחרונים. אני חושב שזה ימשיך גם לשנים. אני מרגיש שהמשיח ממש בפתח. שנתבשר בשורות טובות עם כל עם ישראל".

הרב שנרב התייחס למצבו של בנו, שנותר בשלב זה להמשך טיפול במחלקה הכירורגית: "דביר מתקדם מאוד יפה. הוא ילד חם, מתוק מדבש, חם, עם כיבוד הורים. לא קל לו, אבל הוא אמר לי היום 'אנחנו נתגבר בעזרת השם, אין ברירה' . הוא מרגיש הרבה יותר טוב, ואני מקווה שתראו אותו בקרוב בדרך לבית שלנו בלוד".

תגיות:הפיגוע במעיין דניהרב איתן שנרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה