חדשות בארץ

בחסדי שמיים: דביר שנרב שוחרר מבית החולים

דביר שנרב, שנפצע באורח קשה בפיגוע במעיין דני שליד דולב, שוחרר מבית החולים הדסה עין כרם, בו היה מאושפז. בפיגוע נהרגה אחותו רינה הי"ד. אב המשפחה, הרב איתן שנרב, שנפצע באורח בינוני שוחרר בשבוע שעבר מבית החולים

דביר שנרב (קרדיט: דוברות הדסה)דביר שנרב (קרדיט: דוברות הדסה)
אא

דביר שנרב, שנפצע לפני כשבוע וחצי בפיגוע במעיין דני שליד היישוב דולב, השתחרר בצהריים (שני) מבית החולים הדסה עין כרם, בו היה מאושפז. בפיגוע, בו הפעילה חוליית מחבלים מטען שהוטמן בדרך למעיין, נרצחה אחותו של דביר, רינה הי"ד. דביר בן ה- 19 נפצע באורח קשה, ואביו, הרב איתן שנרב, נפצע באורח בינוני.

עם הגיעו ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם, כשהוא מונשם ומורדם, הוכנס דביר מיד לחדר ניתוח, ונותח בבטנו בעקבות הפגיעה שספג מרסיסי המטען. לאחר שיוצב מצבו ביחידה לטיפול נמרץ, הוא טופל יחד עם אביו במחלקה הכירורגית בבית החולים.

עם צאתו, הודה דביר בהתרגשות לצוות הרופאים והאחיות בהדסה, לגורמי הטיפול בשטח, למד"א ולמחלצים, ולכל מי שהתפלל לרפואתו. מבית החולים נמסר, כי הוא יגיע בהמשך למעקב ולטיפול רפואי.

דביר שנרב, היום (קרדיט: דוברות הדסה)

אביו של דביר שוחרר מבית החולים ביום רביעי האחרון. בדברים שנשא בפני כלי התקשורת, בטרם יצא לביתו, סיפר הרב שנרב כי בעקבות הפיגוע "אנשים קיבלו על עצמם הרבה טוב. אני רב של גדוד בצבא. היו אצלי המון אנשים מהגדוד, לא חובשי כיפה בכלל. אמרו לי שהשיח הציבורי השתנה קצת. היו אצלי הרבה כתבים, דיברתי איתם אם אפשר לשנות את השיח לקצת יותר אחדות. לעשות יותר טוב לעם ישראל, לעזוב את הפלאפונים, להתעסק יותר בעצמנו, בתוכן של החיים – בתורה, בארץ ישראל ובעם ישראל".

"כל הדברים האלו יהיו, בעזרת השם, לעילוי נשמתה של רינה", הוסיף האב השכול. "הייתה לה עוצמה פנימית, תמיד שמחה וחיוך, המון כיבוד הורים. כך גם נזכור אותה". הוא הוסיף כי מהרגע הראשון של הפיגוע ידע שבתו אינה בין החיים: "אחרי שחיבקתי ונישקתי אותה, אמרתי לה שלא נעזוב אותה לעולם. נמשיך בשבילך להפיץ אור. לא יאומן כמה אור הופץ בארבעת הימים האחרונים. אני חושב שזה ימשיך גם לשנים. אני מרגיש שהמשיח ממש בפתח. שנתבשר בשורות טובות עם כל עם ישראל".

תגיות:הפיגוע במעיין דנידביר שנרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה