חדשות בארץ

הליכוד: הוצמדה אבטחה לח"כ ביטן לאחר ששמשת רכבו נופצה

לאחר שבקשת 12 הודיעו על הצמדת מאבטח על הפרשן הבכיר שמרבה לסקר את תיקיו הפליליים של ראש הממשלה, בליכוד הודיעו על הצמדת מאבטח אישי לחבר הרשימה, ח"כ דוד ביטן: "מישהו היה אמיץ מספיק כדי להגיע למטה הליכוד ולנפץ את אחת המכוניות ובמקרה היא הייתה שלי"

ביטן בליווי מאבטח, היום (צילום: דוברות הליכוד)ביטן בליווי מאבטח, היום (צילום: דוברות הליכוד)
אא

מפלגת הליכוד הודיעה היום (שני) כי הוצמדה אבטחה אישית לחבר הכנסת דוד ביטן, זאת לאחר שהבוקר נופצה שמשת מכוניתו שחנתה סמוך למטה הליכוד במצודת זאב בתל אביב.

השמשה המנופצת של רכבו (צילום: חשבון הטוויטר של דוד ביטן)

"ב-11 בבוקר הגענו לאוטו שחנה ליד מטה הליכוד רק התחלנו לנסוע וראינו אחרי דקה שהשמשה נפצה. אני לא יודע אם זה מסר שכוון אלי", סיפר ביטן בריאיון לחדשות 12. "מישהו היה אמיץ מספיק כדי להגיע למטה הליכוד ולנפץ את אחת המכוניות ובמקרה היא הייתה שלי", אמר. "אני לא רוצה סתם להאשים. מה שכן מישהו התכוון לנפץ את אחת המכוניות, לדעתי הרקע הוא רק פוליטי".

ההודעה מגיעה על רקע התלהמות הרוחות בשני המחנות הפוליטיים, ולאחר שבשבוע שעבר הודיע ערוץ 12 על הצמדת מאבטח לכתב המשפט והפלילים הבכיר, גיא פלג, אשר סופג ביקורת חריפה ולקריאות גנאי מתומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות שידור התמלילים מתיקיו הפליליים. על פי הדיווח בידיעות אחרונות, בימים שקדמו להודעה קיבל פלג איומים רבים ונאצות קשות ברשתות החברתיות, וכן הודעות למכשיר הטלפון האישי שלו.

בסוף השבוע השתלח ראש הממשלה בבכירי ערוץ קשת 12, וטען כי מנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, ובעלי המניות יצחק תשובה ודרורית ורטהיים, "עושים פיגוע בדמוקרטיה הישראלית". הדברים באים בעקבות שידור העדויות בתיק 4000 על ידי כתב הפלילים של הערוץ, גיא פלג. בשבוע שעבר הודיע הערוץ על הצמדת שני מאבטחים אישיים לשמירה על פלג, זאת על רקע איומים שקיבל.

"קשת הקדישו סדרה שלמה להשחרת ישראל, תעמולה מחרידה. זה בלתי נסבל. אני לא מופתע כי קשת משחירים את דמותי כל יום, כמו שהם משחירים את דמותה של ישראל. הם תקפו אותי גם אמש באולפן שישי, אפילו את הדיווח שלהם הם עיוותו", אמר ראש הממשלה. הוא הוסיף והאשים כי "הם עושים לי משפט שדה ערב בחירות, ניסיון להשחרה של הפרקליטות והתקשורת כדי להטות את תוצאות הבחירות".

נתניהו הוסיף כי "גיא פלג הוא בובה. יש רביעייה שמושכת בחוטים - אבי וייס, מנכ"ל חדשות 12; אבי ניר, שמוביל את קשת, דרורית ורטהיים; יצחק תשובה - אף אחד לא בחר אותם, הם לא נותנים שיתחרו בהם, כי הם מתנגדים לתקשורת חופשית". עוד טען נתניהו כי אבי וייס, מנכ"ל חדשות 12, מעניק הנחיות לבכירי הפרשנים, גיא פלג ואמנון אברמוביץ', ומתערב בתוכן שידוריהם.

בתגובה לאיומים עליו ולהצמדת מאבטח אישי, ח"כ בני גנץ, יו"ר כחול לבן, כתב בעמוד הטוויטר שלו: "אז עכשיו מצמידים מאבטח לגיא פלג. כשראש הממשלה מסית באופן קבוע נגד התקשורת ומעלה סטטוסים נגד כתבים - אלימות הופכת מעניין של 'אם' לעניין של 'מתי'. נתניהו, האלימות מרימה ראש ויש לך אחריות לכך. אתה ושליחך צריכים לעצור לפני שיהיה מאוחר מידי. צא וגנה בפומבי כל אלימות שהיא".

תגיות:דוד ביטןאבטחההליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה