חדשות בארץ

נתניהו על נסראללה: "האיש בבונקר בביירות יודע בדיוק למה הוא בבונקר"

ראש הממשלה נתניהו אמר כי ישראל תמשיך "לעשות כל מה שצריך" כדי לשמור על ביטחונה: "נמשיך גם לפעול נגד האיום של הטילים המדויקים". מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי להתייחס לאירועים בצפון בנאום שיישא מאוחר יותר הערב

אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לתקיפת צה"ל אתמול בלבנון, בעקבות ירי טילי הנ"ט של חיזבאללה לעבר מרחב אביבים בגליל העליון. "פעלנו אתמול בנחישות ובאחריות. שמרנו על ביטחון אזרחינו וגם על שלום חיילינו".

במסר שכוון למזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הוסיף נתניהו: "האיש בבונקר בביירות יודע בדיוק למה הוא בבונקר. אנחנו נמשיך לעשות כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון ישראל – בים, ביבשה ובאוויר, ואנחנו גם נמשיך לפעול נגד האיום של הטילים המדויקים".

(וידאו: רועי אברהם, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

מוקדם יותר היום, אמר גורם ביטחוני בישראל כי נסראללה ביקש לסיים במהירות את סבב הלחימה. לדבריו, הוא העביר את הבקשה באמצעות ראש ממשלת לבנון, סעד אל-חרירי, שפנה בעניין לצרפת, ארצות הברית ומצרים: "הוא רק רצה לצאת מזה בכבוד. נסראללה יודע מה מצפה לו אם ימשיך בדרך זו, וגם אל-חרירי הבין שיש עליו איום".

הגורם הוסיף: "צריך להגיד את זה כי האיש במקלט ממשיך לתת נאומים, וברור מאליו שהוא רק רצה לצאת מזה בכבוד כזה או אחר. מבחינתי, זה לא מפריע לי כל עוד מקדמים את היעדים שישראל קבעה לה. גם אל-חרירי הבין שהמדינה שלו מאוימת אם נסראללה ימשיך לפעול משטח לבנון".

נסראללה צפוי לנאום הערב ולהתייחס לירי טילי הקורנט. לקראת הנאום פרסם חיזבאללה, באמצעות ערוץ "אל-מנאר", תיעוד של רגע פגיעת טיל הנ"ט באמבולנס הצבאי הממוגן שנע על הכביש. לרכב נגרם נזק, אך בחסדי שמיים מרובים לא היו נפגעים. צה"ל הגיב בירי ארטילרי של למעלה מ- 100 פגזים, ומסוק קרב תקף את החוליה שירתה את הטילים.

בנאום שנשא שלשום מהבונקר בו הוא מסתתר, הבהיר נסראללה כי "אין מנוס מתגובה, זה כבר הוחלט. על ישראל לשלם את המחיר על התוקפנות". הוא הוסיף, כי ארגונו יפעל להפלת כטב"מים של צה"ל שינועו בשמי לבנון, וכי על ישראל לדעת שהמרחב האווירי של לבנון לא יהיה פתוח בפניה.

תגיות:חסן נסראללהלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה