חדשות בארץ

נתניהו: "פועלים נגד איראן – גם בצורה לא גלויה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר, בפתח ישיבת הממשלה, כי ישראל עברה "מספר ימים מתוחים בהרבה גזרות", אך הוסיף: "השגנו את כל יעדינו". הוא ציין כי נעשים מאמצים לערוך מפגש ישראלי-רוסי-אמריקני נוסף בירושלים, שידון בהוצאת הכוחות האיראניים מסוריה

נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שלישי), בפתח ישיבת הממשלה, להסלמה בתחילת השבוע בגבול עם לבנון: "עברנו מספר ימים מתוחים בהרבה גזרות. היינו יכולים לפתוח את השבוע הזה בדרך אחרת לגמרי, אבל אנחנו פעלנו בשילוב של תקיפות ושיקול דעת, והשגנו את כל יעדינו".

נתניהו שיבח את ההתבטאויות שיצאו ממדינות ערביות במפרץ בעקבות ירי טילי הנ"ט על ידי חיזבאללה לעבר ישראל: "אני מברך על האמירות של שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה. הם גינו את אוזלת ידה של לבנון, שמאפשרת לארגון הטרור חיזבאללה לפעול משטחה נגד ישראל. זה נשמע כמו ימות המשיח, אבל זה מראה על שינוי יסודי שמתרחש במזרח התיכון. גם העולם הערבי מבין שהתוקפנות האיראנית מסכנת לא רק את ישראל אלא גם את האזור כולו. אני קורא למדינות נוספות להתייצב אל מול התוקפנות של איראן וגרורותיה". בהקשר

"הגדרתי לצה"ל ולגופי הביטחון שלושה יעדים מרכזיים, בסדר העדיפות הבא", הוסיף ראש הממשלה. "קודם כל, לעצור ולמנוע את הגרעין האיראני. הדבר השני, למנוע מאיראן לספק לאויבינו ולגרורותיה, כמו חיזבאללה ואחרים, נשק מדויק שמסכן אותנו. והדבר השלישי, למנוע התבססות של איראן וגרורותיה בגבולנו. אנחנו פועלים למעשה אל מול כל היעדים הללו, חלק בצורה גלויה וחלק ניכר גם בצורה לא גלויה. אנחנו נחושים לשמור על ביטחון ישראל".

בהתייחסו למאבק שמנהלת ישראל נגד התבססותה של איראן בסוריה, ציין נתניהו כי "בימים הללו מתקיים מאמץ לקיים מפגש טרילטרלי נוסף בהשתתפות רוסיה, ארצות הברית וישראל, כאן בירושלים, כדי להמשיך לדון בעניין הוצאת איראן מסוריה. אנחנו נמשיך לעשות את כל הצעדים המדיניים, הביטחוניים, המודיעיניים והמקצועיים כדי להשיג את היעדים שהצבנו".

תגיות:איראןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה