חדשות בארץ

גנץ: לאחר הבחירות אקים "ממשלה חילונית" עם הליכוד

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הצהיר כי אם ינצח בבחירות הוא יקרא לליכוד להצטרף אליו לממשלת אחדות לאומית. בתשובה לשאלה האם יפנה למפלגות החרדיות על מנת לצרפן לממשלה, הבהיר גנץ: "אנחנו נגד סחיטה, אנחנו מתכוונים להקים ממשלה שתהיה מבוססת על הרוב בישראל"

גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ, אמר היום (שלישי) כי אם יוטל עליו להרכיב את הממשלה, בכוונתו להקים "ממשלה חילונית", כהגדרתו, עם הליכוד.

בראיון לאתר ynet, הצהיר גנץ: "הציבור לא רוצה יותר לראות ממשלת שחיתות לאומית, אלא ממשלת אחדות לאומית. אנחנו ננצח בבחירות, נקים את הממשלה, ונקרא לליכוד להצטרף אלינו. זו תהיה ממשלה חילונית, חזקה, ממשלת הרוב של מדינת ישראל".

בתשובה לשאלה האם יפנה למפלגות החרדיות על מנת לצרפן לממשלה, הבהיר גנץ: "אנחנו נגד סחיטה, ולכן הדגשתי שאנחנו מתכוונים להקים ממשלה שתהיה מבוססת על הרוב בישראל".

בהתייחסו ליחסים הפנימיים בין מרכיבי כחול לבן ולשאלה האם היא תתפרק לאחר הבחירות, הבהיר גנץ: "היו לי כבר כל כך הרבה הזדמנויות לקבל ג'וב ולפרק את כחול לבן. לא עשיתי זאת, ואין לי שום כוונה לקחת את האלטרנטיבה שהצלחנו להצמיח בעמל רב ובזמן קצר, בשותפות עם יאיר לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי".

גנץ סירב לענות לשאלה האם יהיה מוכן לרוטציה בראשות הממשלה עם אחד מבכירי הליכוד, ואמר כי תוצאות הבחירות ילמדו על ניצחון "ברור" של מפלגתו. בתשובה לשאלה האם יסכים לשבת עם נתניהו בממשלה אחת, ענה יו"ר כחול לבן: "אנחנו הולכים להקים את הממשלה. אם נתניהו יכול להיות שר עם כתב אישום אז על הכיפאק, אבל יש פסיקה של בג"ץ שלא מאפשרת זאת, ולכן להערכתי נתניהו סיים את תרומתו למדינת ישראל. אני מאחל לו הצלחה במאבק המשפטי שצפוי לו. אני לא רוצה ברעתו אלא בטובתו, אבל אני חושב שמדינת ישראל חייבת ללכת בדרך חדשה".

תגיות:בני גנץבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה