נטורופתיה ורפואה טבעית

התכנית להשגת מוח מנצח

רוצים לפתח ולהבריא את המוח? הכל תלוי בבריאות שלכם. טיפים ליצירת מוח מנצח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כדי לדעת איך לתקן את המוח שלכם, עליכם להתייחס לבריאות בצורה שרוב הרופאים עדיין לא מבינים. הגרעין שלה הוא האמת הפשוטה - הכל קשור זה בזה. גופכם מקיים קשרי גומלין עם כל המערכות העיקריות שבו. כל אחד מכם הוא אדם שלם, ולכן הגוף והמוח קשורים זה בזה, הם מערכת אחת, דינמית ודו-כיוונית. מה שאתם עושים לאחד - משפיע מאוד על האחר. הפרעות נפשיות ומחלות מוח הן פשוט כינויים לתגובות של הגוף לחסרים שונים. רפאו את גופכם, וכך תרפאו את מוחכם!

שלב ראשון: שפרו את תזונתכם

אנחנו ניזונים מהחומרים שאנחנו אוכלים. הביולוגיה, הביוכימיה והפיזיולוגיה שלנו זקוקים לחומרי גלם טובים, מזונות מאיכות גבוהה.

ישנן אלרגיות מוחיות – תגובות למזון, שעשויות להופיע בצורות שונות, כולל תנודות במצב רוח, הפרעת קשב וריכוז, אוטיזם וערפול מוחי, שמגיעות מן המזון - בעיקר מן הגלוטן. ישנן גם תגובות חיסוניות עצמוניות – מחלות אוטו אימוניות בהן הגוף תוקף את הרקמה שלו, ומזהה אותה כגוף זר.

הורידו מזונות רעילים. הראשון הוא סירופ תירס – עתיר פרוקטוז והוא חומר כימי שנכנס לאספקת המזון שלנו בשנים האחרונות, אף שעד 1980 לא היה מוכר כלל. היום צורכת ארצות הברית לבדה 9 מיליארד קילו סירופ תירס לשנה, בערך 33 קילו סוכר לאדם. סוכר זה מתוק מסוכר רגיל. הוא מגביר תאבון ומזרז השמנת יתר יותר מסוכר רגיל, הוא ממכר יותר מקוקאין, והוא גורם לסוכרת ולדלקת במוח!

צריכת סוכר גבוהה קשורה להפרעות נפשיות וגופניות רבות כל כך, עד שהן כוללות IQ נמוך, חרדה, התנהגות תוקפניות, היפראקטיביות, דכאון, קשיי למידה ותשישות. שילוב של חלבון וסוכר מעבה את מוחכם ומזיק לתאים ולרקמות. שנו את צריכת הסוכר.

הגורם השני הוא "שומני טראנס" או שומנים שעברו מִיּוּם (הוספת מֵימַנִֹים) והקשיה הנמצאים במזון מעובד, מאפים, רוב המאכלים המטוגנים, מרגרינה וכמעט בכל מוצר תעשייתי. הם מזיקים לתאים, מצרים עורקים ואף סותמים אותם, ח"ו, מאיצים דלקות ומפריעים לתפקוד נורמלי של המוח אצל כל אחד, מילדים עם הפרעות קשב וריכוז ועד מבגרים עם דיכאון או שטיון.

על ידי סילוק שני חומרים רעילים אלה, מעשי ידי אדם ולא מהבורא באהבה, אתם משפיעים ומשנים את בריאותכם באופן מידי, ומשפרים את הנפש והמוח.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הרבנית ר. בצרי (ללא עלות), חייגי 073-2221240

תגיות:מוחבריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה