מעניין

מרגש: היולדת איימה להרוג את תינוקה, ואז האחות עשתה משהו שהדהים את העולם

אדם נולד עם מוח בריא, ריאות ולב, אבל מראה פניו השונה - הצליח להרחיק ממנו את האנשים שהכי אמורים לאהוב ולקבל אותו - הוריו הביולוגיים. ואז האחות עשתה משהו שריגש את העולם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הודו: תינוק בשם אדם נולד עם מום נדיר שהותיר אותו ללא עפעפיים ואף, וגם ידיו ורגליו התמזגו זה בזה. כשהוריו המבוהלים ראו את תינוקם, הם התביישו בו כל כך, וסירבו לקבלו.

אדם נולד עם מוח בריא, ריאות ולב, אבל מראה פניו השונה - הצליח להרחיק ממנו את האנשים שהכי אמורים לאהוב ולקבל אותו - הוריו הביולוגיים. 

"אני מודיעה לכם שאני אהרוג אותו", איימה אמו על הצוות הרפואי באחד הימים. "אני פשוט ארעיל אותו, וזהו".

כששמעו זאת האחות ג'סיקה והאח רג'ה פולראג' - זוג נשוי שעובד באותו בית חולים, ובמקרה נכח בחדרה של היולדת יחדיו - הם ידעו שחייהם עומדים להשתנות לנצח. "תירגעי, נחשוב ביחד מה לעשות עם התינוק", חייכה אליה ג'סיקה מבעד לעיניים מבינות ומלאות אמפתיה. 

בני הזוג הביטו זה בזו, וידעו מיד מה בכוונתם לעשות: שני הגיבורים הללו החליטו לקחת את המושכות לידיהם, ולהעניק לאדם הזדמנות לחיים טובים באמת. 

"איך שהחזקתי אותו בידיי, ידעתי שאני חייבת לאמץ אותו. רג'ה ראה את זה מיד, וכמו שידר לי בעיניו שהוא מסכים", משחזרת ג'סיקה הנרגשת. 

בני הזוג לקחו את אדם איתם לארה"ב, ושם הוא עבר סדרת ניתוחים אצל רופאים מומחים - שהצליחו לסדר לו יש מאין עפעפיים ופה חדשים. 

היום, חמש שנים לאחר מכן, אדם זוכה לאהבה, טיפול מסור ותמיכה קהילתית נרחבת, בזכות החסד שעשו עמו הוריו המאמצים. מכיוון שפיו עדיין מעוות, הוא מתקשה בדיבור ובתקשורת עם בני גילו, אך הוריו המסורים לא מוותרים עליו, למרות הקשיים שבדרך. "אנחנו נילחם כדי לתת לו את כל הביטחון והאהבה שמגיעים לו", מסבירים בני הזוג. "הוא לא אשם שהוא נולד ככה. מגיע לו להיות נאהב בדיוק כמו ילדים אחרים".

תגיות:יולדתחסדסכנהתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה