בריאות ותזונה

סוכרתיים: 5 סוגי המזון הללו - ישלטו בסוכר שלכם, ויאזנו את הסוכרת 

מאמר מיוחד לסוכרתיים, ובו חמישה סוגי מזונות שמאזנים את הסוכר בצורה משמעותית. אל תפספסו 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מגזין בריאות אמריקני בשם "Healthy Holistic Living", שבו מתפרסמים מאמריהם של טובי המומחים בתחומי הבריאות השונים, פרסם לאחרונה מאמר מיוחד לסוכרתיים, ובו חמישה סוגי מזונות שמאזנים את הסוכר בצורה משמעותית. 

הראשון הוא הקייל - אחד ממזונות העל החשובים והמזינים ביותר שקיימים, שעתיר בלוטאין וקרוטנואיד. כידוע, הסוכרתיים נוטים יותר לפתח בעיות ומחלות בעיניים, כתוצאה מסיבוך של המחלה. הקרוטנואיד ידוע ככזה שמועיל במיוחד לרפואת העיניים, ואם מוסיפים לזה את הסיבים התזונתיים הרבים שיש בו - הרי לכם נוסחה מנצחת לויסות ושליטה על רמת הסוכר. 

המזון השני הוא אגוזים - אגוזי מלך, אגוזי פקאן ואגוזי קשיו - משפרים את בקרת הסוכר בדם, במיוחד בסוכרת מסוג 2. החומרים הפעילים שבאגוזים גורמים לדפנות העורקים להיות גמישות יותר, ובכך נמנע מצב של היווצרות קרישי דם בעקבות רמת סוכר גבוהה. 

המזון השלישי הוא אוכמניות ופירות יער - פירות אלו עשירים בנוגדי חמצון בשם אנתוציאנינים - חומרים שעל פי מחקרים עדכניים מפחיתים את הסיכון ללקות בסוכרת מסוג 2.

המזון הרביעי הוא - תאמינו או לא - שוקולד מריר: כשם שברוסיה למשל ילדים נוטים פחות לחלות בשפעת היות וחשפו אותם מגילאים מוקדמים לקור, על אותו משקל השוקולד המכיר מסייע בטיפול בסוכרת מסוג 2, ומשפר את הרגישות לאינסולין. כמובן אסור להגזים על השוקולד, היות והוא גם יכול להביא להשמנה בשל רמת הקלוריות והשומנים שבו. 

המזון החמישי הוא שעועית: הסיבים התזונתיים שבשעועית מפחיתים את הסיכון ללקות במחלות לב, ועוזרים בטיפול בסוכרת היות והם מספרים תחושת שובע, ומאטים את שחרור הגלוקוז למחזור הדם. 

תגיות:שליטהסוכרתסוכרבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה