חדשות בארץ

באמצע נאום נתניהו: אזעקות צבע אדום באשקלון ובאשדוד

רקטות לעבר אשקלון ואשדוד, ראש הממשלה הורד מהבמה באמצע נאומו באשדוד. שתיים מהרקטות יורטו בידי מערכת כיפת ברזל, אחת מעל אשדוד ואחת מעל אשקלון. ככל הנראה אין נזק באירוע, וממד"א נמסר כי לא דווח על נפגעים. עיריית אשקלון הודיעה על פתיחת מקלטים

כיפת ברזל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)כיפת ברזל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אזעקות צבע אדום נשמעו הערב (שלישי) באשקלון ובאשדוד, בעת שראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בכנס פוליטי באשדוד. שתיים מהרקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, אחת מעל אשדוד ואחת מעל אשקלון. ככל הנראה אין נזק באירוע, וממד"א נמסר כי לא דווח על נפגעים. עיריית אשקלון הודיעה על פתיחת מקלטים.

מספר 4 ברשימת כחול לבן, גבי אשכנזי, שהה גם הוא באותה עת בכנס בחירות באשקלון, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הם "ממשיכים כרגיל".

הבוקר דיווח צה"ל על רחפן ישראלי שנפל במהלך הלילה בדרום רצועת עזה, מזרחית לרפיח. מקורות תקשורת פלסטיניים ברצועה טענו כי כוח של חמאס ירה לעבר הרחפן והצליח ליירט אותו, וכי הרחפן נמצא כעת בידיו. מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך הלילה נפל רחפן צה"ל בדרום רצועת עזה, האירוע מתוחקר".

אתמול הודיע ארגון חיזבאללה כי אנשיו הצליחו להפיל מל"ט ישראלי, שחדר לשטח לבנון ועשה את דרכו לכפר ראמיה. בהודעה שנמסרה לתקשורת נאמר כי הרחפן הופל מחוץ לכפר בעזרת "אמצעי לחימה מתאימים", וכי הוא נמצא כעת בידי הארגון. בצה"ל אישרו לאחר מכן כי רחפן נפל בשטח לבנון במהלך פעילות שגרתית, אך הדגישו כי "אין חשש לדליפת מידע".

במקביל, כוחות הביטחון הפועלים באזור יהודה ושומרון ובבקעת הירדן עצרו הלילה 17 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט. החשודים הועברו לחקירה. בנוסף לכך, במהלך סריקות של לוחמי צה"ל למציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברון, תפסו הלוחמים נשק בייצור עצמי מסוג קרלו ואקדח. הממצאים הועברו לידי כוחות הביטחון.

ביום שישי נורו חמש רקטות לעבר ישראל, ואחת מהן נפלה בשטח פתוח ליד שדרות וגרמה לשרפה. צה"ל תקף בתגובה עמדות של חמאס בצפון הרצועה. באותו היום דיווח משרד הבריאות בעזה על מותם מאש צה"ל של שני נערים פלסטינים שהתפרעו על גדר הגבול. בתקרית אחרת בשבת חדר רחפן מרצועת עזה לשטח ישראל והטיל ליד גדר הגבול מטען נפץ, שגרם נזק לרכב צבאי.

תגיות:עזהההתחממות בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה