חדשות בארץ

אדלשטיין: "איימן עודה עשה פיגוע בציבור הערבי"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מתח ביקורת נוקבת על יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, בעקבות הפרובוקציה שחולל כאשר התקרב לראש הממשלה נתניהו והצמיד לפניו את מצלמת הטלפון הסלולרי שלו

אדלשטיין, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אדלשטיין, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין תקף היום (חמישי) בחריפות רבה את יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, בעקבות התקרית אתמול בכנסת, בה התקרב לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו והצמיד לפניו בהתרסה את מצלמת הטלפון הסלולרי שלו.

אדלשטיין, שהשתתף בכנס "בוחרים לחשוב" שנערך בירושלים על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה ובית יגאל אלון, אמר כי "מה שעשה אתמול חבר הכנסת איימן עודה – לא פחות מיו"ר הרשימה המשותפת – היה לא פחות מאשר פיגוע בציבור הערבי ובדו קיום. הרבה יותר מחוק המצלמות. את זה צריך להבין. כל אחד שמסתכל בזה אומר: 'אה, אז הם באמת טרוריסטים? הוא באמת ניסה לפגוע בראש הממשלה?'".

אדלשטיין הבהיר כי אינו חושב שעודה ניסה לפגוע בנתניהו, אבל לדבריו, "כשאתה יוצר פרובוקציה, צופה בבית – שלא מסתובב הרבה שנים בכנסת – ורואה את הסצנה הזו, את ההתקרבות הזו, הכמעט מגע הזה שיצר עם ראש הממשלה, אומר: 'צודקים, תראה את האנשים האלה'. זה ממש פיגוע. מי שרוצה דו קיום צריך לזכור שיש שני מרכיבים: לעשות הכל למען שוויון, וגם להיאבק בקיצונים שמנסים פעם אחר פעם לפגוע בדו קיום".

בראיון שהעניק אתמול לעיתון "ישראל היום", ושיפורסם במלואו מחר, הגיב נתניהו על התקרית בכנסת: "עודה הפגין חוצפה, הוא מרגיש שיהיה שר בממשלה הבאה. התקרית משקפת את תחושת הביטחון שלו. עודה נמצא בברית עם גנץ ולפיד ובברית עקיפה עם ליברמן".

תגיות:יולי אדלשטייןבחירות 2019איימן עודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה