חדשות בארץ

דרעי: "חרד שתקום ממשלת שמאל עם הערבים"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הביע פסימיות באשר לתוצאות הבחירות: "כפי שנראה עכשיו, ש"ס הולכת לשבת באופוזיציה, אין לגוש הימין 61. אני לא דואג לעצמי. אני דואג מה יקרה ליהדות"

דרעי במטה ש"ס בירושלים (צילום: יעקב כהן)דרעי במטה ש"ס בירושלים (צילום: יעקב כהן)
אא

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מסר בצהריים (שני) הצהרה לכלי התקשורת, במהלך ישיבת עבודה במטה האזורי של מפלגתו בירושלים, והביע פסימיות בכל הנוגע לתוצאות הבחירות.

"אנחנו נמצאים בשעות האחרונות של הקמפיין", פתח דרעי את דבריו. "לפי מה שראיתי עכשיו, ישבתי שעות ארוכות, ניתחנו את כל הממצאים של מה שיש בשטח, של ש''ס ושל מפלגות אחרות. כפי שנראה עכשיו, ש''ס הולכת לשבת באופוזיציה. אין לגוש הימין 61".

"כנראה תוקם ממשלה חילונית של גנץ, לפיד וליברמן, בתמיכה של הערבים. יכול להיות שהליכוד יצטרפו לממשלת אחדות הזו", הוסיף דרעי. "כל זה קורה רק בגלל סיבה אחת: הם משקיעים את כל המשאבים שלהם, גם המשאבים הציבוריים לצערי הרב, שלא כחוק – עיריית תל אביב, עיריות אחרות, טיב טעם, רשת החנויות של החזיר. הן הולכות בקמפיין אדיר להוציא את כל המצביעים של השמאל החוצה באמצעים לא כשרים, לא חוקיים. עתרנו לועדת הבחירות, אולי מחר כשייגמרו הבחירות הם יחליטו בעניין, לצערי הרב".

דרעי ציין כי בציבור הבוחרים של ש"ס שוררות שאננות ואדישות: "אני יודע שיש מאות אלפים בציבור הספרדי ובשכבות החלשות שלא הולכים להצביע. הם מיואשים". 

"אני, עם החשש הגדול, לא דואג לעצמי. אני דואג מה יקרה ליהדות, מה יקרה לשבת, מה יקרה לשירותי הדת, מה יקרה לכשרות, מה יקרה לעולם התורה, מה יקרה למוסדות החינוך של הדתיים והחרדים", סיכם שר הפנים את דבריו.

 

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה