חדשות בארץ

בכחול לבן חוגגים: "נתניהו נכשל בפעם השנייה"

בכחול לבן, שמובילה מעט על הליכוד, לא ממהרים לפתוח שמפניות אבל מצביעים על כך שראש הממשלה כשל במטרה שלשמה פיזר את הכנסת ה-21. ח"כ טרופר: "נתניהו נכשל פעם שנייה. הוא הוציא אותנו לבחירות פעם שנייה ואין לו 61. אם אלו התוצאות, נתניהו נכשל"

עצרת בחירות של כחול לבן (צילום: פלאש 90)עצרת בחירות של כחול לבן (צילום: פלאש 90)
אא

לאחר פרסום מדגמי הבחירות (הערב) המלמדים על כך שלראש המשלה בנימין נתניהו ולגוש הימין לא הושג רוב של 61 ממליצים, בכחול לבן, שמובילה במעט על הליכוד, אומנם לא ממהרים לפתוח שמפניות אך מצהירים כי נתניהו כשל במטרה שלשמה פיזר את הכנסת ה-21.

"אם אלה תוצאות אמת, נתניהו נכשל פעם שנייה. הוא הוציא אותנו לבחירות פעם שנייה ואין לו 61. אם אלו התוצאות, נתניהו נכשל", אמר חבר הרשימה, ח"כ חילי טרופר, בריאיון ל-ynet. על פי המדגמים, כחול לבן גורפת בין 32 ל-34 מנדטים, בעוד הליכוד מעט פחות – בין 31 ל-33 מנדטים.

"אני לא אקבל החלטות במקום הליכוד, אני חושב שגם הם רואים שנתניהו נכשל פעם שניה ברציפות", הוסיף טרופר במטה כחול לבן. "נתניהו הוציא אותנו לבחירות וקבע יעד ברור - 61 מנדטים. אם הוא לא הגיע, בעיניי אין שאלה".

"אני שומע פרשנויות על החוכמה שלי ושל אחרים בנוגע לבניית הממשלה הבאה", אמר ח"כ עפר שלח. "אני אהיה חלק מאלה שיובילו את המשא ומתן ומקווה שהתוצאות נכונות ושלנתניהו אין 61, סיפור חדש מתחיל".

לעומתו, ח"כ מאיר כהן הביע תקווה כי נשיא המדינה, ראובן ריבלין, יתחשב בעובדת היותם המפלגה הגדולה, ויטיל עליהם את הרכבת הממשלה. "אני מקווה שהנשיא יעמוד במילתו, אנחנו המפלגה הגדולה והנשיא צריך להטיל על גנץ את הרכב הממשלה", אמר כהן. " זה מה שהעם רוצה, ממשלת אחדות, כך אמרנו וזה מה שאני מקווה שיהיה".

רשימת כחול לבן הוקמה כחלק מאיחוד מפלגות, יש עתיד, חוסן לישראל ותל"ם, במהלך מערכת הבחירות לכנסת ה-21. בבחירות באפריל היא גרפה הישג גדול מבחינתה כאשר זכתה ב-35 מנדטים, אולם לא הייתה קרובה ל-61 הממליצים הדרושים. הרכב הרשימה נשאר כמות שהוא ולא שונה.

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:בחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה