חדשות יהדות

כתב אישום: הצית ארונות קודש בפתח תקווה וראש העין

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב ראש העין, בחשד שהצית ארונות קודש בפתח תקווה ובראש העין. החשוד נתפס בסוף החודש שעבר, לאחר שהצית ארון קודש בבית כנסת בבית החולים בילינסון

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב ראש העין, בן 37, החשוד בהצתת ארונות קודש בפתח תקווה ובראש העין.

בסוף החודש שעבר התקבל במשטרה דיווח על שריפה בבית כנסת הממוקם במתחם בית החולים בילינסון בפתח תקווה. חקירה מהירה של המשטרה, שהסתייעה במצלמות האבטחה, הביאה למעצרו של החשוד עוד באותו יום. בחקירה התברר, כי הוא נכנס לבית הכנסת, לקח נייר שמצא במקום והצית אותו באמצעות גפרורים. באמצעות הנייר הבוער, הצית החשוד את הפרוכת של ארון הקודש ואת ארון הקודש ועזב את המקום. כתוצאה מההצתה נשרפו ספרי תורה, ארון הקודש, פרוכת הארון ושטיח שהיה על הרצפה בסמוך לארון הקודש.

בחקירה אינטנסיבית הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד לשני מקרי הצתה נוספים: אחד המקרים התרחש בתחילת אוגוסט בבית הכנסת הגדול ברחוב חובבי ציון בפתח תקווה. החשוד נקט באותה שיטה כדי להצית את הפרוכת של ארון הקודש, ולאחר מכן עזב את המקום. ההצתה גרמה לשריפתן של הפרוכת ורצפת העץ שמתחת לארון הקודש.

מקרה הצתה נוסף אירע ב- 6 ביוני, בבית כנסת הממוקם ברחוב יהודה הלוי בראש העין. בית הכנסת היה סגור, והחשוד לקח נייר טואלט, שפך עליו שמן והצית אותו. באמצעות הנייר הדולק, הוא הצית את דלת הכניסה של בית הכנסת ועזב את המקום. כתוצאה מההצתה, נשרף החלק התחתון של דלת הכניסה, וכן נשרף שטיח גומי.

ביום חמישי האחרון הוגש לבית המשפט כתב אישום נגד החשוד, בגין שלושה אישומים בעבירות של הצתה. יחד עם כתב האישום, הפרקליטות הגישה לבית המשפט גם בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגיות:בית כנסתהצתהכתב אישום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה