חדשות בארץ

מעלות: שני פועלים נפצעו קשה בקריסת מנוף לתליית שלטים

סל מנוף לתליית שלטים קרס מגובה של כ- 15 מטרים, ושני הפועלים נלכדו בתוכו. לאחר שחולצו על ידי לוחמי האש וקיבלו טיפול רפואי ראשוני מצוותי מד"א, הם הועברו במצב קשה לבית החולים נהריה

סל המנוף שקרס (צילום: תיעוד מבצעי כבאות)סל המנוף שקרס (צילום: תיעוד מבצעי כבאות)
אא

שני פועלים בשנות ה- 30 לחייהם נפצעו בשעות הבוקר המוקדמות (שני) באורח קשה מקריסת מנוף לתליית שלטים בחניון מרכז מסחרי בעיר מעלות. סל המנוף בו היו, בגובה של כ- 15 מטרים, התנתק וקרס ארצה. הגורם לקריסת הסל אינו ברור, והמשטרה פתחה בחקירה.

ארבעה צוותי כיבוי שהוזעקו לזירה חילצו את שני הפועלים, שנלכדו בתוך סל המנוף הסגור. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותם לבית החולים נהריה כשהם סובלים מפגיעות רב-מערכתיות. מבית החולים נמסר כי שני הפצועים סובלים מחבלות ראש וגפיים. מצבו של אחד מהם מוגדר קשה מאוד, והוא מונשם ומורדם.

הפראמדיקים של מד"א, אמיר בוהדנה ושקד אנקונינה, סיפרו: "כשהגענו ראינו את משאית המנוף עומדת עם זרוע פתוחה, ובסמוך אליה את הפועלים בהכרה כשהם לכודים בתוך סל המנוף שקרס ונפל מגובה של כ- 15 מטר. תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי, שניסרו את הסל, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לפצועים טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מיד כשהם חולצו העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם במצב קשה ויציב לבית החולים".

תגיות:תאונת עבודהמעלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה