חדשות בארץ

הכתב הוותיק התאושש מהאירוע המוחי: "צריך להודות לאלוקים"

העיתונאי הוותיק ניסים קינן לקה בתחילת השנה בשטף דם במוח. בראיון ראשון לאחר האירוע המוחי הקשה, הוא סיפר על התקופה הלא קלה שעבר והודה לקב"ה: "אסור בשום פנים ואופן להתייאש". אשתו של קינן אמרה: "ניסים הוא נס אחד גדול"

  • כ"ד אלול התשע"ט
ניסים קינן (צילום מסך, כאן ב’)ניסים קינן (צילום מסך, כאן ב’)
אא

כתב הרדיו הוותיק של רשת ב' בדרום הארץ, ניסים קינן, לקה בתחילת השנה בשטף דם במוח. לאחר שלושה חודשים בהם היה מחוסר הכרה, וחודש נוסף בו תקשר עם סביבתו רק באמצעות העיניים, החל קינן לדבר שוב ולהזיז את ידיו.

בראיון ראשון לאחר האירוע המוחי, שהעניק לאסף פוזיילוב בכאן ב', סיפר קינן על התקופה הלא קלה שעבר ועל ההתקדמות הניכרת שעשה. הוא ורעייתו רותי, שנטלה חלק בראיון, שזרו בדבריהם מוטיבים של אמונה וחיזוק. "צריך להודות לאלוקים על כל פעולה קטנה-גדולה שאני עושה, כי הכל בא ממנו", אמר קינן. "אסור בשום פנים אופן להתייאש. אסור לוותר. הרמת ידיים משמעותה ויתור על החיים".

אשתו של קינן סיפרה: "היו חודשים קשים, אבל בעקבות האמונה הגדולה שלנו אנחנו מאמינים שהכל בידי השם, וכל מה שקרה הוא בהשגחה פרטית. ראינו בעיקר את הניסים שקרו פה. ניסים הוא נס אחד גדול".

"הגישה שלנו בחיים היא לראות את הכוס המלאה, ולהודות לקב"ה. זו ההזדמנות שלנו להוכיח את האמונה שלנו בקב"ה. זה הזמן להתפלל ולהאמין שהכל יהיה בסדר, למרות המצבים הקשים שעברנו. תמיד קיווינו, האמנו והתפללנו, והקב"ה לא אכזב אותנו. אנחנו מודים לקב"ה שניסים הגיע להיכן שהגיע", הוסיפה הרעיה.

"כשראיתי את תוצאות הסי-טי, אמרתי לניסים: היום אנחנו עושים הילולה. עשינו מסיבת הודיה לקב"ה. אני מודה לקב"ה על כל הנס שנעשה עם ניסים. אנחנו מקווים שהוא ילך, והכל ישתפר", סיכמה רותי קינן באופטימיות מלאת אמונה.

(קרדיט תמונה ופס קול: כאן רשת ב')

תגיות:אירוע מוחיניסים קינן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה