כתבות מגזין

"אווירת אלול של הישיבות - חסרה לי": ישי ריבו נבחר להופיע בטקס השבעת הכנסת 

אחרי שחשף את אלבומו הרביעי 'אלול תשע"ט" והפתיע את אלפי מעריציו - ישי ריבו מפתיע שנית: נבחר לזמר שיפתח את טקס השבעת הכנסת ה-22, שייערך מחר (ה') 

אא

רגע לפני יום הולדת 30 הצליח הזמר המצליח ישי ריבו להפתיע את קהל מעריציו, כאשר בתוכניתו של מנחם טוקר ב'רדיו כל חי' חשף את אלבומו הרביעי 'אלול תשע"ט'", שמטרתו להכניס בשומעיו את אווירת ימי הרחמים והסליחות.

"אני מאוד גאה באלבום הזה", אומר ריבו על היצירה המעניינת ויוצאת הדופן, שמאגדת בתוכה שירים ופיוטים ממזרח - סגנון מרוקאי, וממערב - הרב קרליבך, ושיתוף פעולה עם מוטי שטיינמץ ל'סדר העבודה'. "אווירת אלול של הישיבות חסרה לי. האווירה של חודש אלול בישיבות מכינה אותך נכון ליום הדין והימים הנוראים. ככל שאנחנו מתקדמים לעשרת ימי תשובה, אני מצליח לשחזר קצת את התחושות שאווירת אלול מכניסה אותך ומכינה אותך לראש השנה ויום כיפור. כל החודש הזה הוא הזדמנות להגיע לימים הקדושים האלה, הרבה יותר מוכן", אמר. 

ומהפתעה להפתעה: השנה נבחר ריבו להופיע בטקס פתיחת הכנסת ה-22, שייערך מחר (ה') ובו יהיו נוכחים שרי הכנסת ומאות העובדים שיגיעו לקבלת הפנים, ויצפו בהשבעת השרים וחברי הכנסת בהליך המקובל. 

תחילה יושבע נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שילווה לרחבת הכנסת עם משמר כבוד ותזמורת צה"ל. לאחר מכן יתכנסו חברי הכנסת החדשים עם בני משפחותיהם באולם המליאה, ויצהירו אמונים קבל עם ועדה במעמד ראש הממשלה, נשיא המדינה, נשיאת בית המשפט ועוד. 

את הטקס המיוחד כאמור ילווה ריבו בשיריו המוכרים והנוגעים כגון 'הלב שלי', 'קול דודי' ושירים מאלבומו החדש 'אלול תשע"ט" - שנושא זה הוא אחד השירים המרגשים ביותר שנכללים בו:

"אלול תשע"ט - אני יושב עם הדף, הדיו בוכה מהעט. אלול תשע"ט, לא נשאר לי אלא רק להכות על החטא. ומה כבר נשאר לטעון? והאם מעוות כמוני יכול לתקון? מה כבר נשאר לומר במשפט? מה אטען, ומה אצטדק? משכני אחריך, וארוצה...השיבני אליך, ואשובה. אלול תשע"ט. עוד מעט גזר הדין ויכתבו עליי, את כל האמת. אלול תשע"ט - יש לי סיכוי, להינצל באמת. ואני בוש ונכלם, הרי אין דבר שמפניך נעלם. ונפשי עייפה, צמאה למים. זקוקה לענני רחמי שמיים".

אז איך הוא מסביר את ההצלחה הגדולה, שנמשכת כבר עשור?

"אין לי הסבר הגיוני להצלחה שלי", הוא אומר בראיון ללינוי משעלי, מ'סרוגים'. "זו לא נוסחה שאפשר לכתוב אותה. אני חושב שהייתה אמונה גדולה, היה רצון לעשות את זה נכון ומקצועי. אני לא היחיד שחשב על זה, ולא לכולם עלה בידם לצערי. אבל במקרה שלי, זו באמת הייתה סיעתא דשמייא גדולה. הכל קרה בתהליך מסוים שהכי התאים לי. אני מודה על כל כל יום מחדש, ותמיד עם הפנים קדימה. ה' גלגל שאפגוש את האנשים הנכונים", סיכם. 

לרכישת הדיסקים של הזמר ישי ריבו, היכנסו לכאן:

https://shops.hidabroot.org/category/%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99%D7%AA

תגיות:אלולישי ריבואלבוםמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה