חדשות בארץ

נתניהו מוותר על הפריימריז, זוהו שיגורים מעזה

נתניהו ויתר על פריימריז ויאשרר את מועמדותו לראשות הממשלה, שתי רקטות נורו מעזה אך נפלו בשטחי הרצועה, צעיר פלסטיני נהרג מאש צה"ל בהפגנות על הגדר, האקרים איראנים ניסו לפרוץ לקמפיין של טראמפ ב-2020, ובעיראק דורשים מהממשלה להתפטר. כל מה שחשוב לדעת

אא

ימים לאחר שהחליט על קיום פריימריז: נתניהו חוזר בו. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש (מוצ"ש) כי החליט שלא לערוך פריימריז לראשות המפלגה, ובמקום זאת יבקש לאשרר בישיבת מרכז המפלגה שתתקיים בשבוע הבא כי הוא המועמד היחיד מטעמה לראשות הממשלה בכהונת הכנסת ה-22.

ההחלטה שתאושר גם תקבע כי מפלגת הליכוד תהיה שותפה רק בממשלה שנתניהו יעמוד בראשה, אף במסגרת רוטציה עם יו"ר מפלגה אחר.

ההסלמה בדרום: שתי רקטות נורו מעזה. שתי רקטות שוגרו אמש מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, אך מצה"ל נמסר כי הן לא הצליחו לחדור לישראל ונפלו בתוך שטחי הרצועה. בעקבות השיגורים, התרעת צבא אדום הופעלה באחד מקיבוצי המועצה האזורית אשכול.

השיגורים באו שעות לאחר מותו של צעיר פלסטיני מאש צה"ל באחד ממוקדי ההפגנות בגבול הרצועה שנערכו אתמול. לפי משרד הבריאות בעזה, 11 מפגינים נפצעו במהלך העימותים על הגדר. לפי צה"ל בהפגנות השתתפו כ-6,000 פלסטינים, שהפגינו לאורך הגבול הגבול ויידו אבנים, בקבוקי תבערה, רימוני רסס ומטעני חבלה לעבר כוחות צה"ל המאבטחים את גדר המערכת. בצד הישראלי לא היו נפגעים.

מיקרוסופט: "האקרים איראנים ניסו לחדור לקמפיין נשיאות 2020". חברת מיקרוסופט הודיעה אתמול כי קבוצת האקרים, הנחשדים כבעלי זיקה לממשל בטהראן, ביצעה התקפה ממוקדת על חשבונות הקשורים לקמפיין לנשיאות ארה"ב ב-2020. לפי ההודעה הרשמית, שלא חשפה את זהות הקמפיין המותקף, בין היעדים שהותקפו נמנים פקידי ממשל, יעדי תקשורת ואיראנים גולים. עם זאת, גורמים המעורים במקרה מסרו מאוחר יותר לרויטרס כי הקבוצה ניסתה לפרוץ לאי-מיילים של קמפיין הנשיאותי של דונלד טראמפ, שמתמודד על כהונה נוספת בנובמבר 2020.

לאחר עשרות הרוגים ואלפי פצועים: בעיראק דורשים בחירות. גל המחאות הקטלני שפקד את עיראק בשבוע החולף הביא זינוק במספר ההרוגים, כאשר בתוך יום אחד בלבד שולשו כמות ההרוגים ל-93, ויותר מ-4,000 בני אדם נפצעו בעימותים של המפגינים מול הצבא. בעקבות כך, איש הדת השיעי והמנהיג הפוליטי מוקתדא א-סאדר, הכריז כי הוא דורש מהממשלה להתפטר ולהכריז על הליכה לבחירות. הקואליציה הפרלמנטרית שמנהיג א-סאדר, שמתנגד להשפעה האיראנית הגוברת במדינה, היא הסיעה הגדולה ביותר בפרלמנט העיראקי.

 

תחזית מזג האוויר

מזג האוויר מחר (ראשון) יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תורגש ירידה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובצפון הארץ ייתכן טפטוף.

ביום שני מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות. בשעות הבוקר ייתכן טפטוף בצפון הארץ ולאורך החוף.

 

ביום שלישי, ערב יום הכיפורים, יהיה בהיר עד מעונן חלקית בעננות גבוהה, תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וירידה בלחות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. אחר הצהריים ינשבו לאורך מישור החוף רוחות צפוניות ערות ובערב מזג האוויר יהיה נוח יחסית.

ביום הכיפורים, יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה קלה בטמפרטורות אך הן עדיין תהיינה גבוהות מהממוצע לעונה. אחר הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך החוף.

תגיות:פריימריזעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה