חדשות בארץ

32 שנה לג'יהאד האסלאמי: "בכל מחיר, לא נוותר על שחרור האסירים"

בארגון הטרור העזתי מציינים 32 שנה לייסוד התנועה, ומאיימים: "המכה הקשה ביותר הייתה ההתנקשות במזכ"ל המייסד של התנועה, ד"ר פתחי א-שקאקי, אז האויב האמין שהביא לסיום התנועה לנצח, אבל הייתה נחישות רבה אף יותר להמשיך לפעול לשחרור פלסטין"

לוחמי ארגון הטרור (צילום: חסן ג'די, פלאש 90)לוחמי ארגון הטרור (צילום: חסן ג'די, פלאש 90)
אא

בארגון הג'יהאד האסלאמי ציינו אתמול (שבת) 32 שנה לייסוד הארגון, ובמפגן הכוח ברצועה שיגר הארגון שורת איומים לעבר ישראל. במהלך העצרת ההמונית, בה השתתפו מאות בני אדם, הציג הארגון רקטות וטילים חדשים. "שחרור האסירים בראש סדר העדיפויות שלנו – לא נוותר על כך, ויהיה המחיר אשר יהיה",  נמסר בהודעת סראיא אל-קדס, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הנתמך בידי הממשל בטהראן.

"אנו מציינים קרב נצחי ואבן דרך בתולדות הסכסוך עם הכובש - קרב שג'אעיה, שסימן את שיא הפעולה הג'יהאדיסטית של התנועה", נכתב בהודעה. "בכל שנה מחדשת התנועה את מצעדה המציין עשרות שנים, בהן התמודדה עם אתגרים מורכבים וניסיונות קפדניים של האויב הציוני הפושע לדכא אותה ולהכשיל את התפתחותה. זאת בשל חוסר היציבות של האויב. האויב לא חוסך באמצעים, בין אם בהתנקשויות בהנהגת המנגנון הצבאי ובין אם במעצרים, אך כל הניסיונות הללו לא צלחו".

עוד נכתב כי "התנועה עמדה נגד תכניות החיסול הציוניות של הסוגיה הפלסטינית, והתמודדה איתן בכל הכוח למרות כל המכות שמהן נפגעה". בארגון הוסיפו כי חרף "המכה הקשה ביותר" שספגו בהתנקשות בחייו של המזכ"ל המייסד של התנועה, ד"ר פתחי א-שקאקי – אז, לדבריהם, "האויב האמין שהביא לסיום התנועה לנצח", עובדה זו דווקא הובילה ל"נחישות רבה אף יותר להמשיך לפעול לשחרור פלסטין".

בנאום מצולם ממקום מושבו בדמשק אמר מזכ"ל התנועה, זיאד נחאלה, כי "רצועת עזה מקשה על האויב למרות העוני שלה, קובעת עובדות חדשות ותישאר איתנה ומנצחת". הוא הדגיש כי "הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי וכל כוח ההתנגדות בעזה מוכנים להיאבק יחד נגד כל פעולה נגד עמנו".

שלשום שוגרו שתי רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, אולם מצה"ל נמסר כי הן לא הצליחו לחדור לישראל ונפלו בתוך שטחי הרצועה. בעקבות השיגורים, התרעת צבא אדום הופעלה באחד מקיבוצי המועצה האזורית אשכול.

השיגורים באו שעות לאחר מותו של צעיר פלסטיני מאש צה"ל באחד ממוקדי ההפגנות בגבול הרצועה שנערכו אתמול. לפי משרד הבריאות בעזה, 11 מפגינים נפצעו במהלך העימותים על הגדר. לפי צה"ל בהפגנות השתתפו כ-6,000 פלסטינים, שהפגינו לאורך הגבול ויידו אבנים, בקבוקי תבערה, רימוני רסס ומטעני חבלה לעבר כוחות צה"ל המאבטחים את גדר המערכת. בצד הישראלי לא היו נפגעים.

תגיות:הג'יהאד האסלאמיאסירים ביטחונייםעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה