חדשות בארץ

יהדות התורה: "נתניהו צריך להרכיב את הממשלה"

בעקבות הבקשה של בית הנשיא מראשי הסיעות בכנסת לשמוע את עמדתם בנוגע להטלת המנדט להרכבת הממשלה על בני גנץ, הודיע יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת יעקב ליצמן, כי סיעתו דבקה בעמדה, לפיה יש להטיל את המשימה על ראש הממשלה בנימין נתניהו

נתניהו וליצמן, ארכיון (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)נתניהו וליצמן, ארכיון (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת יעקב ליצמן, הודיע כי סיעתו דבקה בעמדתה, לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא שצריך להקים את הממשלה הבאה.

במכתב ששיגר למנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, כתב ליצמן: "כפי שהבענו בפני כבוד נשיא המדינה, עמדת סיעת יהדות התורה שיש להטיל את הרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו".

"על דעת עמיתי לסיעה, חבר הכנסת הרב משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, עמדה זו שלנו לא השתנתה גם כיום, וזאת בהתאם לעמדת כל סיעות הימין המונות יחדיו 55 נציגים שהתאחדו כבלוק", הוסיף ליצמן.

מוקדם יותר היום הבהירה יו"ר הימין החדש, איילת שקד, כי מפלגתה לא תנהל משא ומתן נפרד עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, על הצטרפות לממשלה בראשותו. "בתשובה לשאלות רבות שאני מקבלת: אם נוזמן לפגישה עם גנץ בוודאי שנבוא, אך נבהיר לגנץ שחבל על בזבוז הזמן, וכדאי להתחיל לנהל משא ומתן מול נציגות הגוש. הימין החדש לא ינהל משא ומתן עצמאי", כתבה שקד בטוויטר. היא ציינה כי "בחירות נוספות הן דבר מיותר ומזיק, איינשטיין הגדיר שיגעון שחוזרים על פעולה שוב ושוב ומצפים לקבל תוצאה שונה".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש לנשיא ראובן ריבלין כי לא עלה בידו להרכיב ממשלה וכי הוא מחזיר לו את המנדט. מנכ"ל בית הנשיא פנה הבוקר לראשי הסיעות בכנסת, והודיע להם כי בכוונתו של ריבלין להעביר את המנדט ליו"ר כחול לבן, בני גנץ. "במידה ונציגי סיעתכם מעוניינים להביא את עמדתם בפני הנשיא טרם הטלת המנדט על חבר הכנסת בני גנץ, אנא הודיעוני בהקדם על מנת שיתואם מועד באופן מיידי לכך, כל זאת על פי לוחות הזמנים הקבועים בחוק", נאמר בהודעתו של טובי.

תגיות:יהדות התורהיעקב ליצמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה