חדשות בארץ

דיווח: השימוע לא עזר – הפרקליטות תמליץ להאשים את נתניהו בשוחד

על פי הדיווח בחדשות 13, חוות הדעת שמגבשים בפרקליטות בעקבות השימוע לראש הממשלה תמליץ להותיר על כנם את האישומים בתיקיו השונים, כפי שהופיעו בכתב החשדות המקורי. נתניהו: "כבר קראו, החליטו – והדליפו?"

נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, יפתח ביום ראשון הקרוב בדיונים קדחתניים עם בכירי הפרקליטות, על מנת להגיע להכרעה מהירה ככל האפשר בכל הנוגע לכתב החשדות בתיקיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בחדשות 13 דווח הערב (חמישי), כי בפרקליטות מגבשים בימים אלו את חוות הדעת שתוצג בפני מנדלבליט, ממנה עולה כי לא יחול שינוי באישומים השונים המופיעים בכתב החשדות אותו פרסם היועץ בסוף חודש פברואר.

על פי הדיווח, בעקבות השימוע שנערך בתחילת החודש לראש הממשלה, החלו אנשי הפרקליטות לבחון את הטענות שהעלו פרקליטיו של נתניהו, והגיעו למסקנה כי אין בהן בכדי להפחית מחומרת העבירות בהן הואשם. בחוות הדעת, הנמצאת כבר בשלבי כתיבה, תמליץ הפרקליטות למנדלבליט – שבידיו סמכות ההכרעה הסופית – כי יש להאשים את נתניהו בעבירת שוחד בתיק 4000, ולהעמידו לדין בעבירות של מרמה והפרת אמונים בתיקי 1000 ו- 2000 – העבירות שכאמור הופיעו בכתב החשדות המקורי.

בתגובה לידיעה, כתב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו: "עוד הדלפה מגמתית הערב בערוץ 13, שפוגעת אנושות באמון הציבור במערכת. רק במשפט שדה מפרסמים את המסקנות לפני שדנים בעובדות ובטענות. מתי בדיוק הם הספיקו לקרוא ולנתח את 1000 העמודים שהגישו פרקליטי ראש הממשלה רק עכשיו?".

"לא בכדי ביקש ראש הממשלה לקיים שימוע פומבי", הוסיף נתניהו, "כדי שכל אזרחי ישראל ומשפטני העולם ייווכחו שמדובר בתיקים מחוררים שאין בהם כלום. אפשר רק לקוות שהיועץ המשפטי לממשלה לא ייתן ידו לעיוות כזה של הצדק והאמת בתיקי הסרק ההזויים נגד ראש הממשלה".

בציוץ נוסף צירף נתניהו תמונה של "הנספחים לטיעוני השימוע שהגישו פרקליטי ראש הממשלה לפני יומיים", ותהה: "כבר קראו, החליטו – והדליפו?".

תגיות:אביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה