פעילות הידברות

עדן הראל מתחברת לרחל אמנו: "יש ברחל משהו אצילי מאוד, שמוותר על האגו"

מהי התכונה של רחל אמנו שעדן הראל מתחברת אליה ביותר? צפו במשדר המיוחד לרגל הילולת רחל אמנו, היום ב-21:00, בערוץ ובאתר הידברות

  • ט' חשון התש"פ
אא

בשבת הקרובה יחול יום ההילולה של רחל אמנו, ובערוץ הידברות מתכוננים כבר מעכשיו, עם משדר מיוחד בשידור חי מקבר רחל ומהכותל המערבי. במשדר המיוחד ישתתפו רבנים ומרצים, וגם נשים מיוחדות שיעבירו מסרים מיוחדים ליום המיוחד והמרומם הזה, יום פטירתה של רחל אמנו.

בין המשתתפות במשדר תהיה גם עדן הראל, אשר תסביר במשדר איך להיות סופרוומן בעידן המודרני. לקראת המשדר, שאלנו את עדן, מהי התכונה של רחל אמנו שהיא מתחברת אליה ביותר?

"התכונה שאני הכי מתחברת אליה אצל רחל אמנו היא היכולת שלה לשים את עצמה בצד", אומרת הראל. "אנחנו גדלים בעולם שמקדש מאוד את התחרותיות. 'תדאגי לעצמך, אף אחד לא ידאג לך, תדחפי'... ופתאום באה רחל, עם כל העדינות והאהבה שלה, ורואה את אחותה, ורואה את הצער שלה, ודואגת לאחותה קודם, ורואה את האחר. יש ברחל משהו אצילי מאוד, שמוותר על האגו.

"אני שואפת להגיע לזה. חוויתי שנים של חינוך להצלחה, חינוך שבו אומרים לך 'אל תהיה פראייר' וכל המשפטים האלה. אני שואפת להוציא את הקול הזה מהראש, ולהגיד – אין דבר כזה פראייר, חס ושלום. בעיני ה', ככל שאתה יותר 'פראייר' – אתה מרוויח יותר, ככל שאתה יותר 'פראייר', ככה אתה טוב יותר. להוריד את האגו, להוריד את הצורך להוכיח שאני פה. זו תכונה שאני רוצה מאוד מאוד להתחבר אליה. אני כנה מספיק להודות שאני ממש לא שם... אבל לשם אני רוצה להגיע".

 

במשדר המיוחד שישודר הערב, ט' בחשוון, ישתתפו הרב זמיר כהן, המקובל הרב יצחק בצרי, הרב יצחק פנגר, הרב יגאל כהן, הרב שניר גואטה, ישי ריבו, נועה ירון, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית קוק, הזמרת אתי אנקרי ועדן הראל.

צפו במשדר המיוחד לקראת יום ההילולא של רחל אמנו הערב, ט' בחשוון, בשעה 21:00, בערוץ ובאתר הידברות.

תגיות:משדרעדן הראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה