חדשות בארץ

בשל ההסלמה: גם מחר לא יתקיימו לימודים בגוש דן

גם עיריית תל אביב הודיעה כי לא יתקיימו לימודים בכל המסגרות החינוכיות עד לעדכון ההנחיות. במקביל, תנועת הרכבות הושבתה באופן זמני בקטע שבין אשקלון לבאר שבע, ותחנות שדרות, נתיבות ואופקים סגורות לשירות

(ארכיון: פלאש 90)(ארכיון: פלאש 90)
אא

ברקע ההסלמה הביטחונית שהחלה הבוקר (שלישי) עם חיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי, בהא אבו אל-עטא, גם מחר צפויה מערכת החינוך לשבות ברוב חלקי הארץ. לפי הודעה שפרסמו הרשויות בתל אביב, אשקלון, גן יבנה, שדרות, אשדוד, יבנה, ראשון לציון, רחובות, חוף אשקלון ויישובי עוטף עזה, לא יתקיימו לימודים בכל המסגרות של משרד החינוך. עוד אמרו הרשויות כי המגבלות שנמסרו היום באשר להתקהלות ולעבודה, יימשכו גם מחר. 

"בהמשך להערכת מצב שהסתיימה הערב בהובלת ראש העיר יחיאל לסרי ובהשתתפות כלל גורמי הביטחון והחירום, להלן הנחיות לשעה זו ועד להנחיה חדשה: מחר לא יתקיימו לימודים באופן גורף בכל מערכת החינוך", נמסר מהודעת עיריית אשדוד.

עוד הבהירה העירייה כי "הדיירים בבניינים משותפים מתבקשים לפתוח את דלתות לובי הבניין", והנחתה שלא להתקהל בשטח פתוח, וכי התכנסויות בשטח סגור יהיו מותרות עד 100 איש בלבד ובלבד שמצוי בו מיגון תקני. "גם מחר תתקיים עבודה רק במקומות עבודה חיוניים ובמקרים מיוחדים יצאו לעבודה רק במקומות בהם יש מיגון תקני".

גם בעיריית יבנה הודיעו כי מערכת החינוך לא תפעל מחר. "המקלטים הציבוריים פתוחים לרשות הציבור", מסרה העירייה. "אנא השאירו את דלתות הבניינים המשותפים פתוחים למקרה ובעת אזעקה יוכלו הנמצאים באזור להיכנס למרחב מוגן".

במקביל, תנועת הרכבות הושבתה, בהמלצת גורמי הביטחון, בקטע שבין אשקלון לבאר שבע, ותחנות שדרות, נתיבות ואופקים סגורות לשירות. רכבות בקו הנגב המערבי (רעננה-באר שבע), מתחילות ומסיימות את נסיעתן מצפון בתחנת אשקלון. נוסעים בקו באר שבע יעשו שימוש בקו המזרחי, העובר דרך תחנות לוד, להבים רהט וקריית גת. רכבות הלילה בין תחנות בקו הנגב המערבי (תל אביב ההגנה - אשקלון - באר שבע) לא תפעלנה.

תגיות:בתי ספרההסלמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה