חדשות בארץ

חודשיים וחצי אחרי הרצח הנורא: דביר שנרב חוזר לאמבולנס

"במשמרת הראשונה באמבולנס של מד"א יד ביד, עם האדם שהציל אותי - יצאנו להציל עוד חיים". חודשיים וחצי לאחר שאחותו רינה הי"ד נרצחה, דביר חוזר לאמבולנס כחובש

  • ט"ז חשון התש"פ
דביר שנרב (קרדיט: דוברות הדסה)דביר שנרב (קרדיט: דוברות הדסה)
אא

ב-23 באוגוסט אירע הפיגוע הקשה במעיין דני, כאשר מטען חבלה שהטמינו מחבלים במעיין הסמוך לדולב – התפוצץ. בפיגוע נרצחה רינה שנרב בת ה-17, ואחיה ואביה נפצעו באורח קשה.

היום (חמישי), כחודשיים וחצי לאחר מכן, חזר דביר שנרב למגן דוד אדום. המפגש בין דביר לפראמדיק מד"א יובל ערן היה מרגש וכואב כאחד. הפעם האחרונה שהשניים היו ביחד באמבולנס, זה היה דקות אחרי הפיגוע הנורא בו נרצחה אחותו של דביר, רנה שנרב ז"ל ואביו נפצע גם הוא. דביר היה במצב קשה, בסכנת חיים, ויובל נלחם על חייו.

דביר נפצע קשה, הוא אושפז בבית החולים, נותח בבטנו והחלים מפצעיו. דביר חזר לעצמו, לא ויתר וסיים בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום במד"א, אותו התחיל לפני שאירע הפיגוע. כעת, חודשיים וחצי אחרי הפציעה הקשה ואובדנה הכואב של אחותו, הוא שב אל האמבולנס של מד"א, הפעם כחובש רפואת חירום, יחד עם האיש שהציל את חייו.

"זה יותר מסגירת מעגל עבורי", סיפר דביר. "במשמרת הראשונה באמבולנס של מד"א יד ביד, עם האדם שהציל אותי - יצאנו להציל עוד חיים. תחושת הסיפוק הייתה גדולה מאוד, מעבר למה שניתן לתאר במילים. ולמרות זאת, זה גם החזיר אותי במידה מסוימת לאירוע בדולב, והרגשות היו מעורבים. ההתרגשות והשמחה התערבבו עם זיכרונות קשים, אבל אני מרגיש שהצלחתי להתגבר, ומחכה כבר לעלות שוב למשמרת על האמבולנס".

פראמדיק מד"א יובל ערן, אמר: "דביר הוא גיבור אמיתי. ידעתי את זה, אבל זה התחזק עוד יותר במשמרת שלו באמבולנס. יש לו כוחות פנימיים מיוחדים, ורצון עז לתרום מעצמו למען האחר. הוא הצליח לשים את המורכבות והקשיים בצד, ולפעול במקצועיות ובמסירות יוצאות דופן. באופן אישי, התרגשתי מאוד לעלות איתו ביחד לאמבולנס, כשאנחנו המטפלים, ואני מקווה שנזכה לצאת ביחד שוב להציל חיים".

תגיות:מד"אדביר שנרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה