חדשות בארץ

בעקבות הפרת הפסקת האש: צה"ל תקף ברצועה

בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שורת יעדי טרור של ארגון הג'יהאד האסלאמי. במרחב עוטף עזה, באשקלון ובנתיבות לא יתקיימו היום לימודים

תקיפת צה"ל בעזה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפת צה"ל בעזה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (שישי) שורת יעדי טרור של ארגון הג'יהאד האסלאמי, וזאת בתגובת להפרת הפסקת האש וירי הרקטות לעבר ישראל.

בין יעדי הטרור הותקף מתחם צבאי, ששימש בין השאר כאתר לייצור רכיבים המשמשים לייצור רקטות. עוד הותקפה מפקדת חטיבת ח'אן יונס של הג'יהאד האסלאמי, בה נמצאים משרדי מפקדים של ארגון הטרור.

אמש, בסביבות השעה 22:00, נשמעו אזעקות צבע אדום במרחב עוטף עזה ובעיר שדרות. מדובר צה"ל נמסר, כי זוהו שני שיגורים משטח הרצועה, והם יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל.

ירי הרקטות היה האחרון בסדרת הפרות של הפסקת האש, שהתבצעו לאורך היום. בשעות הערב המוקדמות זוהה שיגור אחד מהרצועה, שיורט על ידי לוחמי כיפת ברזל. מטח קודם נורה לעבר ישראל זמן קצר לפני השעה 11:00. התרעות צבע אדום הופעלו בעיר נתיבות וביישובים סמוכים, וכן במועצות האזוריות אשכול, שדות נגב ושער הנגב. שלוש רקטות נפלו בשטחים פתוחים, ושתי רקטות נוספות יורטו ללא נפגעים ומבלי שנגרם נזק. בשעות הבוקר המוקדמות, זמן קצר לאחר שהפסקת האש נכנסה לתוקף בשעה 05:30, נשמעו מספר פעמים אזעקות צבע אדום ביישובי העוטף. בצה"ל מעריכים, כי מאחורי ירי הרקטות עומדים גורמים בג'יהאד האסלאמי, המתנגדים להפסקת האש.

בעקבות ההפרות של הפסקת האש, הודיעו אמש ראשי רשויות בעוטף עזה כי הלימודים במוסדות החינוך לא יתקיימו גם היום. החלטה דומה התקבלה בהמשך הערב על ידי ראשי הערים אשקלון ונתיבות.

תגיות:כיפת ברזלרצועת עזהרקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה