חדשות בארץ

התחזית: קר ויבש, הרוחות העזות ימשיכו לנשב

רוחות מזרחיות ערות ימשיכו לנשב גם היום, בעיקר בהרי הצפון והמרכז, ויורגש יובש רב. בשירותי הכבאות וההצלה נערכים בכוננות גבוהה, מחשש להתפשטות שריפות, וקוראים לציבור שלא להדליק אש בשטחים פתוחים

  • כ"א חשון התש"פ
אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

מזג האוויר היום (שלישי) יהיה בהיר בדרך כלל. רוחות מזרחיות חזקות ינשבו, בעיקר בהרי הצפון והמרכז, ויורגש יובש רב. בטמפרטורות לא יחול שינוי של ממש. כמו בלילה שעבר, גם הלילה הטמפרטורה תצנח ויורגש קור.

מחר, יום רביעי, מזג האוויר יהיה דומה, אך בהרים תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

ביום חמישי יהיה מעונן חלקית, בעננות בגובה רב. במהלך היום יחדור אוויר קריר יותר ולח למישור החוף ולשפלה. ביום שישי מזג האוויר ימשיך להיות מעונן חלקית. הטמפרטורות יהיו רגילות לעונה.

בשירות המטאורולוגי מזהירים גם היום, כי בשל הרוחות המזרחיות היבשות ישנו חשש רב לפריצתן של שריפות בהרי המרכז, במרכז מישור החוף ובדרומו, וכן בשפלה. בשירותי הכבאות וההצלה נערכים בכוננות גבוהה, וקוראים לציבור שלא להדליק אש בשטחים פתוחים עד להקלה במזג האוויר. כמו כן, אין לקיים עבודות אחזקה הכוללות אש או להבה גלויה כגון ריתוך, חיתוך ברזל או כל עבודת תחזוקה היוצרת גיצים. בכל מקרה של שריפה יש להזעיק מיד את לוחמי האש בטלפון 102.

מידות החום החזויות במשך היום והלילה: ירושלים 10-17, תל אביב 13-24, חיפה 14-23, קריית שמונה 11-22, קצרין 9-19, צפת 9-16, טבריה 9-25, ים המלח 17-25, באר שבע 11-23, אשקלון 13-24, ואילת 16-26 מעלות.

תגיות:שריפותתחזית מזג אוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה