חדשות בארץ

אמסלם נגד סער: "לא הזמן למאבקים פנימיים על בסיס אגו"

שר התקשורת דודי אמסלם הגיב על קריאתו של חבר הכנסת גדעון סער לקבוע לוח זמנים לעריכת פריימריז לראשות הליכוד: "הלוואי ואת שיעור הנאמנות של חברי הבלוק ילמד גם חברנו למפלגה"

אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

שר התקשורת דודי אמסלם (הליכוד) הגיב בצהריים (חמישי) על קריאתו של השר לשעבר וחבר הכנסת גדעון סער לקיים פריימריז לראשות הליכוד. "זוהי שעת חירום לאומית", כתב אמסלם בטוויטר, "לא זמן למאבקים פנימיים על בסיס אגו ואספירציות אישיות. הלוואי ואת שיעור הנאמנות של חברי הבלוק ילמד גם חברנו למפלגה, מר גדעון סער".

מתקפתו של אמסלם באה בעקבות דברים שאמר סער, מוקדם יותר היום, בוועידת הדיפלומטים ה- 8 של ה"ג'רוזלם פוסט", המתקיימת במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. סער הדגיש, כי הוא תומך במאמציו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להקים ממשלת ממשלת אחדות לאומית, אבל הוסיף: "אם לבסוף לא תוקם ממשלה ונלך לבחירות חדשות, לא סביר שראש הממשלה יצליח להרכיב ממשלה אחרי הבחירות השלישיות. לכן אם הולכים לבחירות, עלינו לקבוע לוח זמנים לפריימריז לראשות התנועה. אני חושב שאהיה מסוגל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה".

כזכור, בתחילת החודש שעבר הודיעו בליכוד כי נתניהו שוקל לקיים בחירות בזק לראשות המפלגה. ראש הממשלה חזר בו בהמשך מהיוזמה, אך קודם לכן מיהר סער להגיב, וכתב בקצרה בחשבון הטוויטר שלו "אני מוכן".

הוויכוח הפנימי בליכוד התעורר שוב לאחר הפרסום, לפיו נתניהו ויו"ר מרכז הליכוד, חבר הכנסת חיים כץ, פועלים לבטל את הפריימריז לראשות המפלגה ולרשימתה לכנסת. השר זאב אלקין אמר הבוקר, בראיון לדב גיל-הר בכאן ב, כי אין לבזבז זמן על מאבק פנימי: "האינטרס המפלגתי הוא להפנות את כל האנרגיות להתמודדות בבחירות כלליות". מנגד, חבר הכנסת יואב קיש הבהיר כי אינו רואה מצב בו לא יתקיימו פריימריז לראשות הליכוד. "אנחנו מפלגה דמוקרטית", אמר בראיון לגלי צה"ל. עם זאת, הוא סירב לומר למי יעניק את תמיכתו.

השרה מירי רגב קראה הבוקר שלא לערוך בחירות מקדימות לראשות הליכוד. "אנחנו הולכים לקראת בחירות, וצריכים להיות מאוחדים מבית כדי לנצח אותן", קראה בסרטון שהעלתה לרשת. "לא יכול להיות שנחליש את הבית, מי שמחליש את הבית לא יכול לנצח בחוץ. כמו רוב המפלגות שלא הולכות לפריימריז, כולם מבינים שזו אותה מערכת בחירות מתגלגלת, גם אנחנו בליכוד צריכים להיות מאוחדים סביב נתניהו. לא צריכים היום ללכת לפריימריז, צריך להתאחד סביב הרשימה וסביב נתניהו לטובת משימה אחת: לנצח את הבחירות – ובגדול".

תגיות:גדעון סערהליכודדודי אמסלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה