חדשות בארץ

נתניהו: "משטר העריצות באיראן טבח מאות מאזרחיו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר, כי על מדינות העולם להצטרף להפעלת הלחץ על איראן – "משטר עריצות מובהק, ומשטר הטרור הגדול ביותר בעולם". על איום הרחפנים מרצועת עזה: "איום חדש, מתפתח ומשמעותי. אנו מפתחים כלים למגרו ולסכלו"

נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) למהומות באיראן על רקע העלאת מחירי הדלק במדינה, ולאיום שנשקף לאזור ממשטר האייתוללות.

"מפקד פיקוד מרכז של צבא ארצות הברית, הגנרל מקנזי, אמר שאיראן מתכננת התקפה נוספת", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "זה נכון – התקפות נוספות. אבל איראן תוקפת לא רק את שכנותיה ואותנו, היא גם תוקפת את אזרחיה. בשבועות האחרונים הם טבחו מאות מאזרחי איראן".

"זה משטר עריצות מובהק, שהחזות האמיתית שלו נחשפת עכשיו לכל העולם", הדגיש ראש הממשלה. "למי שהיה צריך הוכחה נוספת שזהו משטר הטרור הגדול ביותר שקיים בעולם, גם כלפי אזרחיו פנימה. אני קורא לכל המדינות בעולם, שרוצות להשיג שלום ויציבות באזורנו, ובעולם בכלל, להצטרף למאמץ להפעיל עוד ועוד לחץ על איראן, ולתמוך בישראל שפועלת נגד התוקפנות הזאת. פעלנו ונמשיך לפעול".

נתניהו התייחס גם לניסיון שעשו הפלסטינים אתמול להחדיר רחפן מרצועת עזה לשטח ישראל: "הרחפן יורט בהצלחה. הקבינט קיים כמה דיונים על איום הרחפנים – איום חדש, מתפתח ומשמעותי. אנחנו מפתחים, באמצעים טכנולוגיים ואחרים, כלים למגר את האיום ולסכלו. הטלתי את המשימה הזאת על ראש המל"ל, שעובד יחד עם זרועות שונות בגופי הביטחון. אני מעריך שביכולתנו להביא לתוצאות, כפי שעשינו בהגנה של כיפות ברזל, כדי לתת את מירב ההגנה לאזרחי ישראל".

ראש הממשלה ציין בדבריו את המשך מעשי האלימות במגזר הערבי, שבאו בסוף השבוע לידי ביטוי בירי על ניידת משטרה בדיר אל-אסד שבגליל: "אנחנו לא מוכנים לקבל התקפות על כוחות הביטחון. נפעל בכל דרך, ונמצה את הדין עם הפורעים. נמשיך גם לפעול להביא חוק וסדר לאזרחי ישראל ביישובים הערביים. הם זקוקים לזה, והמדינה זקוקה לזה".

תגיות:איראןרחפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה