חדשות בארץ

אחרי בקשת סער לפריימריז בזק: יו"ר מרכז הליכוד ייפגש עם נתניהו

כץ אמר כי יש לכנס את מרכז הליכוד לטובת ביטוך הבחירות לרשימה, אך הודיע כי ישקול בכובד ראש את הצעת סער לקיים בחירות בזק לראשות המפלגה. בסביבת נתניהו מנסים לכרוך בין הבחירות לרשימת המפלגה לבין הבחירות ליו"ר, מתוך הבנה כי רק כך יוכלו לגייס את שאר חברי הרשימה – שאינם סער, ומקורבתו ח"כ מיכל שיר, בביטול הפריימריז באופן גורף

כץ (צילום: פלאש 90)כץ (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, מתנגד להצעת ח"כ גדעון סער לקיים פריימריז בזק לתפקיד יו"ר המפלגה בתוך כשבועיים. לפי דיווח בחדשות 12, במקום זאת, נתניהו יציע לקיים בחירות פנימיות אחרי תום תקופת 21 הימים שבהם הכנסת תנסה לגבש הסכמות לגבי מועמד להרכבת הממשלה. במקביל, יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, שנחשב למקורבו של סער, הודיע כי ייפגש עם נתניהו וידון עמו על הצעת סער.

הבוקר הגיש סער את הצעתו לערוך בחירות בתוך 21 הימים שהמנדט ברשות הכנסת, זאת לאחר שהכריז אתמול כי נתניהו כשל פעמיים במלאכתו, וכי עליו להעניק למועמדים נוספים הזדמנות להרכיב ממשלה בראשות הליכוד. עם זאת, נתניהו, שמתנגד לפריימריז על תפקיד יושב ראש התנועה, טען כי מרכז הליכוד שהתכנס בתחילת אוקטובר כבר אישרר את מועמדותו כיו"ר הליכוד עם לתום הכנסת ה-22.

כץ, שהודיע כי קיבל את פניותיהם של סער ואת של ח"כ ניר ברקת – שהציע ליצור תפקיד חדש כממלא מקום ליו"ר התנועה, אמר כי ההחלטה על כך תעלה לדיון עם נתניהו, "כאשר רק טובת המדינה והמפלגה לנגד עינינו".

בסביבת נתניהו מנסים לכרוך בין הבחירות לרשימת המפלגה לבין הבחירות ליו"ר, מתוך הבנה כי רק כך יוכלו לגייס את שאר חברי הרשימה – שאינם סער, ומקורבתו ח"כ מיכל שיר, בביטול הפריימריז באופן גורף מחשש שידחקו אל מחוץ לרשימה. כץ כתב על הבחירות לרשימה כי "יש לכנס את מרכז הליכוד לטובת ביטול הבחירות לרשימת המפלגה לכנסת, זאת היות וחברי הכנסת שנבחרו כיהנו בכנסת מעבר ולא בכנסת פעילה".

בפנייתו לכץ, סער העלה יוזמה דחופה לפיה יתקיימו פריימריז בזק לראשות הליכוד, עוד לפני שתסתיים תקופת "21 הימים", וביקש לבוא בדברים עם מנהלת הליכוד לקידום הרעיון באופן מעשי "למען טובת התנועה והמדינה". לפי סער, "בכוחו של מהלך זה למנוע הידרדרות המדינה לבחירות שלישיות מיותרות אותן הגדיר ראש הממשלה נתניהו רק לפני ימים ספורים כטירוף מערכות".

תגיות:גדעון סערהליכודחיים כץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה