מעניין

מדהים: בני זוג שנישאו - גילו שנפגשו לראשונה, כבר כתינוקות

במשך שנים למדו ג'סיקה גומז וארון ביירוס ממסצ'וסטס שבארה"ב - באותם בתי ספר, אך רק כשהפכו לזוג ונישאו - גילו את האמת המדהימה מאחורי החיבור ביניהם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

במשך שנים למדו ג'סיקה גומז וארון ביירוס ממסצ'וסטס שבארה"ב - באותם בתי ספר, אך רק כשהפכו לזוג ונישאו - גילו את האמת המדהימה מאחורי החיבור ביניהם. 

"תמיד הייתה לנו הבנה מסוג אחר בינינו", מסבירה ג'סיקה את טיב היחסים ביניהם. "זה משהו שהרגשתי מהיום הראשון שהכרתי את ארון. הוא התייחס אליי פשוט אחרת".

כשהחליטו להינשא, הוזמן ארון לארוחה משפחתית בבית הסבתא - שם גילו פרט מעניין אודות עברם. "סבתא שלי שאלה אותו מתי הוא נולד, וכשהוא סיפר לה שיש לנו את אותו תאריך לידה - היא לא האמינה", משחזרת ג'סיקה בחיוך. 

בשלב זה החליטה הסבתא לעשות מחקר קטן משלה על הבחור שעומד להפוך לבעלה של נכדתה, וגילתה פרט מעניין נוסף: לא רק שהם נולדו באותו יום, הם גם נולדו באותו בית חולים.

"באותו יום, אנחנו היינו התינוקות היחידים שנולדנו בבית החולים הזה, בהפרש של שעתיים בלבד", מסבירה ג'סיקה. "ההורים שלנו היו בחדרים סמוכים זה לזה, והפגישו אותנו לראשונה עוד כתינוקות. אמא שלי ממש זוכרת את היום הזה", היא מסכמת. 

תגיות:נישואיןלידהבית חולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה