חדשות בארץ

הפוסט המרגש של קובי פרץ לנתניהו: "על שנאת חינם כזו - נחרב בית המקדש"

למרות ההשמצות והעליהום התקשורתי עליו ועל משפחתו, יש מי שמוצא זמן וכוחות להביע את הערכתו ותפילותיו על פעלו של ראש הממשלה: הזמר קובי פרץ - מפתיע

הזמר קובי פרץ הזמר קובי פרץ
אא

המדינה על הרגליים, ואין מי שלא מביע דעתו לכאן ולכאן בתקופה סוערת זו - על המדיניות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אופן הנהגתו, המשפטים החוזרים ונשנים, ההאשמות כלפיו וכלפי שרה רעייתו ועל הבחירות הקרבות ובאות שמאיימות (שוב) על כסאו. 

ולמרות ההשמצות והעליהום התקשורתי עליו ועל משפחתו,  יש מי שמוצא זמן וכוחות להביע את הערכתו ותפילותיו על פעלו של ראש הממשלה: הזמר קובי פרץ, שנכח השבוע באירוע בר מצווה שבו נכחה גם שרה נתניהו, ומיהר לפרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט חיזוק מרגש לה ולמשפחתה. 

תחילה ציין הזמר כי בירך את ראש הממשלה "בנימין בן צילה" במערת המכפלה, כאשר הניח את ידו על קברו של יעקב אבינו, התפלל להצלחת ראש הממשלה ואף אמר תודה לבורא עולם "על שנתן לנו איש יקר כזה".

בהמשך הפוסט סיפר פרץ על הקשר המיוחד שהתהווה בינו לבין נתניהו דווקא במקום הכי אפל - לאחר שהשתחרר מהכלא, או "המקום שלקרוא לו גיהינום זה עוד בעדינות", הוא כותב. 

לדבריו, "פחדתי שלא יקבלו אותי, שישימו לי מחסומים בכל מקום ושנגמרה לי הקריירה. והאמת? מעולם לא קיבלתי אהבה מהציבור, מהעם שלנו, כמו אחרי השחרור. הרגשתי ואני מרגיש עד היום ובכל מקום בארץ, את התמיכה, הפרגון, החיבוק והרצון להושיט יד ולעזור. והיה עוד מישהו, אדם אחר שבזמן שרבים אחרים עדיין נרתעים מלשתף איתי פעולה - לא היסס, והקליט ברכה מצולמת לרגל יום הולדתי, וזה ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו. 

"הוא, האיש הזה, יודע ומבין מה שהרבה בתקשורת, בברנז'ה ובאליטות - שכחו: החובה של חברה היא לתת יד והזדמנות שנייה, ולשקם את מי שצריך. הוא לא התבייש מהשיוך אליי, ואיחל לי מילים חמות ומרגשות שהוכיחו לי את האמת שלא מספרים לנו על ראש הממשלה היקר שלנו: הוא נשמה גדולה עם לב ענק ומנהיג דגול, שרואה את כולם. אלו שלמעלה, אבל בעיקר גם את מי שנפלו למטה, והושיט לי יד כדי שאעלה למעלה בחזרה".

פרץ הוסיף וכתב כי כאזרח המדינה הוא מרגיש ומאמין שזכינו לחיות בתקופה שבה מכהן בראשות הממשלה "גדול המנהיגים שהיו לעם היהודי על דורותיו, ואני בטוח שבמבחן ההיסטוריה - נבכה את מה שנעשה לו. בלתי נתפס שאישיות כמו ביבי, שתרם כל כך הרבה למדינה ולנו האזרחים, צריך לעבור מסכת ייסורים כזו. אני יודע מה זה משפט שנמשך שנים, כמה כסף זה עולה ואיך זה גומר את הנפש. אני יודע מה זה כלא ואיזה ביזיון זה להיכנס למקום הזה.

"אני לא רוצה לדמיין תרחיש שבו המדינה שלנו ככה 'גומלת' לאיש היקר הזה. על שנאת חינם כזו נחרב בית המקדש ואנחנו בעיצומה של שנאת אדירה מצד חלקים בעם ובתקשורת נגד בנאדם אחד ורק על מה ונגד מה שהוא מייצג ומאמין לדעתם

"ביבי היקר, כבוד ראש ממשלתנו, אל תיפול רוחך, כמי שהיה שם, אני מעריץ את הכוחות שאתה מגלה בהתמודדות הקשה הזו כי מי כמוני יודע כמה זה קשה ומבקש ממך בשם רבים במדינה שמרגישים כמוני: תהיה חזק, תדע שאוהבים אותך ושאתה לא לבד – עם שלם ניצב לצדך".

תגיות:שרה נתניהוקובי פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה