חדשות בארץ

נתניהו נפגש עם ראשי מועצת יש"ע: "ממשיכים לעבות את ההתיישבות"

בפגישה עם ראשי מועצות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על הענקת סיוע להתיישבות בסך 40 מיליון שקלים, לצורך תקצוב מרכיבי ביטחון. יו"ר מועצת יש"ע, דוד אלחייני: "מחזקים את ידיך"

נתניהו וראשי יו"ש (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו וראשי יו"ש (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

הממשלה תאשר ביום ראשון הקרוב, בישיבתה השבועית, סיוע בסך 40 מיליון שקלים לצורך תקצוב מרכיבי ביטחון והצלה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. כך הודיע הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי מועצת יש"ע, בפגישה שערך עמם בלשכתו.

"זהו יום של שתי בשורות", אמר נתניהו לבני שיחו. "קודם כל, הרסנו את הבתים של הרוצחים השפלים של דביר שורק ז"ל. קודם כל לפגוע באלה שפוגעים בנו. שנית, אנחנו ממשיכים לעבות את ההתיישבות ולעזור לה. הם לא יעקרו אותנו מכאן".

במסגרת התוספת התקציבית, שתאושר בממשלה, יועבר מענק ביטחוני חד-פעמי בהיקף של 34.5 מיליון שקלים, כתקציב תוספתי ייעודי במסגרת הקריטריונים שנקבעו. כמו כן, יועבר תקציב ייעודי לתגבור תחנות הזנקה של עזרה ראשונה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן בסך 5.5 מיליון שקלים.

מ"מ מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ, ציין כי בהחלטה נוספת שתעלה לאישור השרים, תאושר העברה של כ- 4 מיליון שקלים נוספים לטובת המשך הפעלת מרכזי החוסן ביהודה ושומרון.

יו"ר מועצת יש"ע, דוד אלחייני, הודה לנתניהו: "אתה שוב מוכיח את הנאמנות שלך, את הנחישות וההתמדה שלך בפיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן. אני רוצה גם להודות למנכ''ל משרדך על העזרה בקידום הכספים לצרכי הביטחון ומרכזי החוסן, וגם למד''א. אנחנו סומכים עליך, אנחנו מודים לך על העזרה שלך בתחום ההתיישבות, ומחזקים את ידיך".

(וידאו: עומר מירון, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

תגיות:יו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה