חדשות בארץ

ראש מועצת שומרון קורא לפריימריז לראשות הליכוד: "שלטון המחנה הלאומי בסכנה"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, קרא לערוך פריימריז לראשות הליכוד: "נתניהו הוא מהמנהיגים הגדולים שקמו למדינת ישראל, אך במציאות שנוצרה חייבים לקיים פריימריז. סער מנהיג ערכי וראוי". יו"ר מועצת יש"ע היוצא, חננאל דורני: "אתמוך בסער"

סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הביע הבוקר (שלישי) תמיכה בדרישתו של חבר הכנסת גדעון סער לערוך פריימריז לראשות הליכוד. "ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מהמנהיגים הגדולים שקמו למדינת ישראל, רמה אחת מעל רבים מראשי הממשלה שכיהנו לפניו", כתב דגן בפייסבוק. "יחד עם זאת, כיום חובה עלינו לזכור ששלטון המחנה הלאומי כולו נמצא בסכנה מוחשית".

"המטרה המרכזית שלנו היא המשך הובלת מדינת ישראל על ידי ממשלה ציונית, ערכית – וכיום, לאחר 26 שנות אוסלו, מובן וברור כי זו רק ממשלה המושתתת על המחנה הלאומי. במציאות שנוצרה, והיות ונראה כי אין אפשרות להקים ממשלה, חייבים לקיים פריימריז לראשות התנועה".

דגן עומד בראש קבוצת מתפקדים גדולה בליכוד, המונה אלפי אנשים מיישובי יהודה ושומרון. הוא אומנם לא קרא במפורש להצביע לסער, אך הבהיר להיכן הרוח נושבת מבחינתו: "סער הוא מנהיג ערכי וראוי, מעמודי התווך של המחנה הלאומי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בשמירה על ארץ ישראל, ערכי הציונות והלאום. ראוי ביותר שיתמודד בפריימריז על הנהגת התנועה לקראת הבחירות הבאות".

"הפריימריז צריכים להתקיים באופן מכובד, ראוי ונקי. אין מקום להתקפות אישיות ולביטויים פוגעניים ולא מכובדים כנגד שום מועמד. אנו צריכים להגיע חזקים ומאוחדים תחת הנהגה אחת לבחירות הבאות – למען עתידה של המדינה", סיכם דגן.

דגן הצטרף לראש מועצת קדומים, חננאל דורני, שאמר אמש כי יש לקיים פריימריז מהירים לראשות הליכוד, והצהיר כי יתמוך בסער. "ככל הנראה לא יהיה מנוס מקיומה של מערכת בחירות שלישית. מציאות לא הגיונית ולא סבירה", כתב בפייסבוק. "אני מקווה ומייחל, שבזמן שנותר בנימין נתניהו יצליח להקים ממשלת ימין צרה או רחבה ויעמוד בראשה. אך כפי שהדברים נראים כעת, המצב לא עומד להשתנות, ואנו עומדים בפני מערכת בחירות שלישית שבסופה, להערכתי ולהערכת רבים נוספים, גוש הימין יצטמצם ויתרחק עוד יותר מ- 61 המנדטים, בה בעת שהשמאל עלול להגדיל את כוחו".

דורני, שסיים לאחרונה את כהונתו כיו"ר מועצת יש"ע, הדגיש כי  נתניהו הביא את ישראל להישגים גדולים בתחומי הכלכלה, הביטחון והמדיניות: "ברור לי שאילולי נתניהו ראש ממשלה בשמונה שנות ממשל אובמה, היינו היום לאחר תהליך של נסיגות מההתיישבות, ובוודאי לא במצב בו מדברים על ריבונות. לא הכל יודעים להעריך, אך רק מנהיגות עיקשת, אחראית ואמיצה של ראש הממשלה שמרה על ההתיישבות אל מול ממשל עוין שראה בנו נטע זר בארצנו". עם זאת, הוא הוסיף כי "עם כל האהבה וההערכה הגדולה לראש הממשלה המצוין שלנו, הרי שאם חפצי חיים אנחנו, אל לנו להגיע למצב בו המחנה הלאומי יאבד את השלטון לשמאל. האם צריך להזכיר שעל אף שחלפו 25 שנים מאז אוסלו, עדיין אנו מלקקים את הפצעים?!".

"לכן אני סבור שבמידה ואכן יהיה סיבוב בחירות נוסף, יש לקיים מהר פריימריז לראשות תנועת הליכוד, ולבחור מנהיג אשר יעלה בידיו להקים ממשלה שתמשיך לשמור ולקדם את האינטרסים החיוניים של מדינתנו. בהתמודדות זו אני אתמוך בחבר הכנסת גדעון סער".

"גדעון אדם נאמן, היה שר פנים ושר חינוך מצוין, חבר אמת ומנהיג אשר ניחן באומץ לב ציבורי, הנלחם על עמדותיו ועל הערכים בהם הוא מאמין ודוגל. כך היה בימי אריאל שרון, כאשר התנגד בעקביות להתנתקות, וכך גם כיום. גדעון סער הוא האיש שיוכל להקים ממשלה ולהציל את שלטון המחנה הלאומי", חתם דורני.

תגיות:יוסי דגןחננאל דורניבחירות 2019הליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה