חדשות בארץ

ראשי רשויות ביו"ש לנתניהו: "מייחלים שתמשיך להוביל את ישראל"

שמונה ראשי רשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן שיגרו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו חלקו לו שבחים והביעו את תמיכתם בהמשך כהונתו כיו"ר הליכוד וכראש הממשלה: "מעולם מצבה של המדינה לא היה טוב יותר. זוהי תעודת כבוד לדרך בה אתה מנהיג את מדינת ישראל"

נתניהו וראשי יו"ש (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו וראשי יו"ש (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ברקע הקולות בליכוד הקוראים לעריכת פריימריז לראשות הליכוד, שיגרו אתמול (שלישי) שמונה ראשי רשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן מכתב תמיכה לראש הממשלה בנימין נתניהו. על המכתב חתמו יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת בקעת הירדן, דוד אלחייני; ראש מועצת בית אל, שי אלון; ראש מועצת אלקנה, אסף מינצר; ראש מועצת קרית ארבע, אליהו ליבמן; ראש מועצת גבעת זאב, יוסי אברהמי; ראש מינהלת חברון הלל הורוביץ; ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב; וראש מועצת מעלה אפרים, שלמה ללוש.

"בימים אלה פורסם, כי מדינת ישראל נמצאת במקום השמיני והמכובד במדד המדינות החזקות בעולם. על פי יכולת צבאית, כלכלית ומדינית, מדינת ישראל הינה מעצמה עולמית שיש לה תפקיד משמעותי בעניינים גלובליים. מעולם מצבה של המדינה לא היה טוב יותר", הצהירו ראשי הרשויות בתחילת מכתבם. "זוהי תעודת כבוד לדרך בה אתה מנהיג את מדינת ישראל בעשור האחרון ולהישגים חסרי התקדים שאתה מוביל אותה אליהם".

בהמשך חלקו הכותבים שבחים לראש הממשלה על התנהלותו מול ממשלי אובמה וטראמפ: "בתקופת נשיאותו של ברק אובמה עמדת בצורה איתנה ונחושה כנגד הניסיון לפגוע בהתיישבות ולמסור חלקים מיהודה, שומרון ובקעת הירדן. בשנים האחרונות חווינו אירועים היסטוריים שהיו כחלום: העברת השגרירות האמריקאית לירושלים הבירה, ההכרה ברמה הגולן כחלק ממדינת ישראל, ההכרזה החשובה של הממשל האמריקאי כי ההתיישבות הישראלית אינה נוגדת את החוק הבינלאומי, ועוד".

"ההתחייבות שלך, יחד עם עבודת המטה הרחבה שמתבצעת כל העת למען החלת הריבונות בבקעת הירדן ובצפון ים המלח, וההסכמה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להחיל את הריבונות הישראלית בבקעת הירדן היא משמעותית ביותר. היא מחזקת את ביטחונה של המדינה ושומרת על עתידה. בלעדיך זה לא יכול היה לקרות".

ראשי הרשויות לא התייחסו ישירות לשאלה האם יש לקיים התמודדות על ראשות הליכוד, אך הביעו את תמיכתם המלאה בנתניהו: "בימים אלה, של סערות מבית ומחוץ, כשאויבים מאיימים להשמיד אותנו, כשמפלגות ופוליטיקאים מחרימים מנהיגים וקבוצות אוכלוסייה, אנו מבקשים לחזק את ידך בכל פועלך ולהביע את תמיכתנו בך כיו"ר תנועת הליכוד וכראש ממשלת ישראל. כולנו מקווים ומייחלים כי תמשיך להוביל את מדינת ישראל בדרך בטוחה, כמדינה חזקה יציבה ועוצמתית בביטחון, בכלכלה ובמדיניות הבינלאומית".

כזכור, ראשי סניפים של הליכוד וחברי מפלגה המכהנים כראשי רשויות ברחבי הארץ קראו בימים האחרונים לערוך בחירות מקדימות לראשות התנועה, והצהירו על תמיכתם במועמדותו לתפקיד של גדעון סער. אתמול הצטרף ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, לקריאה לעריכת פריימריז. דגן, העומד בראש קבוצת מתפקדים גדולה המונה אלפי אנשים מיישובי יהודה ושומרון, לא קרא אומנם במפורש להצביע לסער, אך הבהיר להיכן הרוח נושבת מבחינתו: "סער הוא מנהיג ערכי וראוי, מעמודי התווך של המחנה הלאומי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בשמירה על ארץ ישראל, ערכי הציונות והלאום. ראוי ביותר שיתמודד בפריימריז על הנהגת התנועה לקראת הבחירות הבאות". ראש מועצת יש"ע היוצא, חננאל דורני, קרא אף הוא לקיים פריימריז מהירים לראשות הליכוד, והצהיר כי יתמוך בסער.

תגיות:בקעת הירדןהליכודיהודה ושומרוןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה