חדשות בארץ

ההרוגה בתאונת הרכבת המחרידה: תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19 מפתח תקווה

תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19 משכונת הדר גנים בפתח תקווה, נמחצה הלילה למוות באונת הרכבת הקלה בירושלים

  • ו' כסלו התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19 משכונת הדר גנים בפתח תקווה, היא הצעירה שנמחצה למוות הלילה (רביעי) על ידי קרונות הרכבת הקלה בירושלים.

פניגשטיין, מתנדבת בשירות הלאומי, החלה לאחרונה את שנת השירות שלה במחלקת נשים בבית החולים שערי צדק בירושלים.

אביה של תמר הוא יושב-ראש בית הכנסת 'פנינת גנים' בפתח תקווה, ומנכ"ל המכינה הישיבתית בגבעת שמואל.

רב רשף ניסים לוי, מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה לישראל, שחזר: "הוזנקנו כחצי שעה לאחר חצות לאזור התחנה המרכזית בירושלים, עקב דיווח על אדם שנלכד מתחת לגלגלי הרכבת הקלה. הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד עם כוח של חמישה צוותי חילוץ והצלה. מיד כשהגענו לזירה, ראינו לצערנו כי מדובר בנערה צעירה שנפלה מסיבה כלשהי בין קרונות הרכבת נדרסה ונהרגה ככל הנראה במקום".

לדבריו, "פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה, היו מורכבות מאוד עקב הנסיבות הטראגיות ומורכבות הזירה, והמראות היו קשים ביותר. השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים, פנאומטיים, מכאניים והידרואליים בכדי להרים את הרכבת באוויר, ובסיוע לוגיסטי של אנשי הרכבת הקלה הרמנו את הרכבת וחילצנו את הנערה כאמור כשהיא למרבה הצער ללא רוח חיים".

בנצי אורינג מפקד זק"א ירושלים אמר כי "אי אפשר לתאר במילים את גודל הצער והכאב באירוע הנורא והקשה הזה. מתנדבי זק"א טיפלו במסירות משך מספר שעות בכבוד המת בטיפול בגופה ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

מסיטיפס הרכבת הקלה בירושלים נמסר: "בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה היתה בנסיעה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. אנו פועלים בתיאום מלא מול המשטרה אשר בודקת את האירוע. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת ההרוגה".

בתקופות קשות, ברגעי אסונות, משברים קשים שואל האדם את עצמו, מדוע, מדוע זה קורה לי? האם קיים צדק בעולם? לעיתים קשה להאמין. הרב זמיר כהן מעניק כלים להתמודדות בזמנים קשים. צפו:

 
תגיות:רכבתחילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה