חדשות בארץ

דיווח: נתניהו יאשר את קיום הפריימריז כבר ביום ראשון

לצד זאת, בישיבת הליכוד, שאמורה הייתה להתקיים מחר אך נדחתה בשל נסיעתו של ראש הממשלה לליסבון, יבוטל הפריימריז לרשימת המפלגה לכנסת. בליכוד מכחישים: "ההחלטה בנושא הפריימריז לראשות הליכוד תתקבל בהמשך, "אם וכאשר ניגרר לבחירות"

סער (צילום: פלאש 90)סער (צילום: פלאש 90)
אא

חברי מרכז הליכוד שיתכנסו ביום ראשון יאשרו את קיום הבחירות הפנימיות לראשות התנועה. לפי הדיווח הערב (רביעי) ב-ynet, בישיבת הליכוד, שאמורה הייתה להתקיים מחר אך נדחתה בשל נסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לליסבון, יבוטל הפריימריז לרשימת המפלגה לכנסת.

דוברו של נתניהו דחה את הפרסום וטען כי ההחלטה בנושא הפריימריז לראשות הליכוד תתקבל בהמשך, "אם וכאשר ניגרר לבחירות".

המהלך לקידום הפריימריז לראשות המפלגה, אותו מקדם בכיר הליכוד ויריבו של נתניהו, ח"כ גדעון סער, צברה אתמול תאוצה עם הודעתו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שנחשב לדמות בעלת עוצמה ברשימה אשר מחזיק במאגר גדול של מתפקדים. "סער הוא מנהיג ערכי וראוי, מעמודי התווך של המחנה הלאומי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בשמירה על ארץ ישראל, ערכי הציונות והלאום", כתב בפייסבוק. דגן הדגיש כי סער הינו מועמד "ראוי ביותר שיתמודד בפריימריז על הנהגת התנועה לקראת הבחירות הבאות".

לדברי דגן, "ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מהמנהיגים הגדולים שקמו למדינת ישראל, רמה אחת מעל רבים מראשי הממשלה שכיהנו לפניו". עם זאת, דגן כתב כי "חובה עלינו לזכור ששלטון המחנה הלאומי כולו, נמצא בסכנה מוחשית. במציאות שנוצרה, והיות ונראה כי אין אפשרות להקים ממשלה, חייבים לקיים פריימריז לראשות התנועה". בשבוע שעבר ביקש סער מיו"ר מרכז הליכוד, חיים כץ, לקיים פריימריז בזק לראשות התנועה.

קודם לדגן, בימים האחרונים הודיעו שורה של ראשי רשויות מטעם הליכוד ופעילים מובילים במפלגה על תמיכתם בסער. ראש המועצה המקומית מטולה דוד אזולאי אמר כי "סער הוא אדם מאחד, מביט בגובה העיניים ובעל ניסיון רב להוביל את השינוי ולהוציא אותנו מהפלונטר הפוליטי המתמשך". ראש העיר אופקים יצחק דנינו מסר כי הוא "נחוש לפעול לבחירתו של גדעון סער ליו"ר המפלגה" וכי סער יהיה מסוגל "לחבר את הקצוות הפוליטיים, וליצור את החיבורים הנדרשים כדי לחלץ את כולנו מהתסבוכת הפוליטית אליה נקלענו".

גם ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, הביע תמיכה בסער וקרא לנתניהו לקיים פריימריז לראשות הליכוד, כשהוא מדגיש כי יתמוך במועמדותו של סער. "המציאות העכשווית לא מיטיבה עם מורשת נתניהו. הקיפאון השלטוני שאנו עדים לו בשנה האחרונה, הכאוס והפילוג החברתי השורר בעת הזו פוגע פגיעה אנושה בתושבי המדינה, בנזקקיה, בביטחונה, בשגשוגה ובעתידה".

בשבוע שעבר אמר ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, כי נתניהו צריך להתפטר בשל עבירות השחיתות החמורות בהן הוא מואשם, והביע את תמיכתו בסער. בנוסף, ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, הביע בשבוע שעבר תמיכה בסער. ראש מועצת קדומים, חננאל דורני, קרא לנתניהו להסכים לפריימריז והודיע גם הוא על תמיכה בסער. "גדעון אדם נאמן, היה שר פנים ושר חינוך מצוין, חבר אמת ומנהיג אשר ניחן באומץ לב ציבורי הנלחם על עמדותיו ועל הערכים בהם הוא מאמין ודוגל", כתב דורני בעמוד הפייסבוק שלו.

תגיות:גדעון סערהליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה