חדשות בארץ

מיקי זוהר: כתב האישום נגד נתניהו – הזוי

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, האשים את כחול לבן בהכשלת המשא ומתן להקמת ממשלת אחדות, והעריך כי הבחירות יתקיימו ב- 17 במרץ: "200 אלף מהימין, שלא באו להצביע בבחירות האחרונות, יבואו הפעם להצביע"

חבר הכנסת מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)חבר הכנסת מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, אמר הבוקר (חמישי) כי כתב האישום שהוגש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא "אחד הדברים ההזויים בישראל מיום תקומתה". בריאיון לכאן ב', אמר זוהר: "מאשימים מישהו בשוחד על כותרת בוואלה, זה דבר לא סביר ולא הגיוני, שלא היה עוד במדינת ישראל. ראש הממשלה לא קיבל שוחד כספי, לא קיבל כסף או זהב, ולא נתן שום דבר בתמורה".

בהתייחסו לפיצוץ המשא ומתן בין הליכוד וכחול לבן, טען זוהר כי מפלגתו הסכימה לפשרות מרחיקות לכת, אך אלו נדחו. "כחול לבן התבצרו בעמדותיהם, וכנראה החליטו מראש שלא להצטרף לממשלה בראשות נתניהו", אמר. "עשינו כברת דרך ארוכה, והגענו למצב שנתניהו יכהן חצי שנה ולאחר מכן תתחיל רוטציה. קיבלנו את כל מה שהנשיא הציע. אין דבר שלא הסכמנו עליו, חוץ מעניין זה שראשת הממשלה יתחיל ראשון בכהונה, כי הוא רצה לגמור את עסקת המאה, סיפוח בקעת הירדן וברית ההגנה עם ארצות הברית".

זוהר ציין, כי בידי הליכוד סקרים פנימיים המעידים על התחזקות גוש הימין ל- 59 מנדטים בשלב זה. הוא הביע את תקוותו, כי "הרבה מאנשי הימין שלא באו להצביע בבחירות האחרונות – כי חשבו שהניצחון מובטח, או שהיו מיואשים – יבואו הפעם להצביע. מדובר ב- 200 אלף מהימין, שיכולים לשנות את המשוואה. אני מרגיש את השטח – הרבה אנשים, שרואים את מה שעושים לנתניהו, יבואו להצביע. כדי לפתור את הבעיה, הציבור צריך לבוא ולהצביע בצורה ברורה, ולהכריע בין הימין לבין השמאל". הוא העריך כי הבחירות יתקיימו ב- 17 במרץ.

תגיות:הליכודכחול לבןמיקי זוהרבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה