חדשות בארץ

מסתמן: הפריימריז לראשות הליכוד יתקיימו ב- 26 בדצמבר

מהליכוד נמסר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבר הכנסת גדעון סער הגיעו לסיכום לפיו הפריימריז לראשות המפלגה יתקיימו ב- 26 בדצמבר. סער: "אקיים קמפיין חיובי, נקי וענייני"

סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)סער, ברקע תמונת נתניהו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבר הכנסת גדעון סער סיכמו, כי הפריימריז לראשות הליכוד יתקיימו בעוד שבועיים ויום – ביום חמישי, ה- 26 בדצמבר. מדוברות הליכוד נמסר כי זהו התאריך ה"מסתמן", וזאת "בכפוף להיתכנות לוגיסטית".

בתגובה להודעה, מסר סער כי הוא "מברך על המועד המוסכם שנקבע לבחירות המקדימות לראשות הליכוד ב- 26 בדצמבר. מודה ליו"ר המרכז, חבר הכנסת חיים כץ, על מאמציו להגיע למועד מוסכם. אקיים קמפיין חיובי, נקי וענייני, ואציג בו סדר יום לעתיד ישראל". סער הוסיף, כי "יש צורך לאומי במפנה שיאפשר לסיים את המשבר הפוליטי המתמשך, להקים ממשלה חזקה ולאחד את עם ישראל".

כזכור, נתניהו הודיע שלשום כי במידה ויוחלט על פיזור הכנסת ויתקיימו בחירות כלליות לכנסת ה- 23 – תיערך התמודדות על הנהגת הליכוד. בהודעה מטעמו נמסר כי "ראש הממשלה לא פועל נגד הפריימריז. אם יוחלט על בחירות כלליות – יהיו פריימריז לראשות הליכוד, וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול". סער – שנאם אתמול בכנס של שדולת הפרלמנטים מהעולם למען ישראל – אמר כי בכוונתו לנצח בהתמודדות מול נתניהו, להוביל את מפלגתו לניצחון בבחירות ולהקים ממשלה אליה יוזמנו להצטרף כל המפלגות הציוניות. הוא הבהיר, עם זאת, בתשובה לשאלה, כי אם יפסיד בפריימריז, יתמוך בבחירות הקרובות בנתניהו: "בכוונתי להתמודד כדי לנצח. תמיד צריך להתמודד במטרה לנצח, ולכבד את ההכרעה הדמוקרטית שמתקבלת".

תגיות:גדעון סערבנימין נתניהוהליכודפריימריזבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה