חדשות בארץ

ליברמן: חנינה לנתניהו – תמורת פרישתו מהחיים הפוליטיים

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר כי יתמוך ביוזמה למתן חסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו בתמורה לפרישתו מהחיים הציבוריים: "נתניהו הפך לנטל, צריך לשחרר אותו הביתה בכבוד הראוי"

נתניהו וליברמן, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו וליברמן, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר הבוקר (חמישי) כי יתנגד להענקת חסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו, אך יתמוך במתן חנינה לראש הממשלה בתמורה לכך שיפרוש מהחיים הפוליטיים.

בריאיון לאתר ynet אמר ליברמן: "לצערי, נתניהו הפך לנטל. אף אחד לא רוצה לראות אותו בכלא, אבל אף אחד גם לא רוצה לראות אותו במערכת הפוליטית – וכולם מוכנים באמת לתת לו אפשרות לצאת בכבוד. אם תבוא אפילו לצורך זה יוזמת חקיקה בכנסת, אין לי ספק שתהיה הסכמה מקיר לקיר. בסופו של דבר, לנתניהו באמת הייתה תרומה חשובה למדינת ישראל".

ליברמן הוסיף, כי צריך "לשחרר את נתניהו הביתה בכבוד הראוי". לדבריו, "אף אחד, כולל אותי, לא רוצה לראות אותו בכלא. אף אחד לא רוצה לראות שום ראש ממשלה בכלא. אבל כמו בכדורגל – כל כדורגלן הכי טוב צריך לדעת מתי לתלות את הנעליים. אף אחד לא רוצה לראות אותו יותר בחיים הפוליטיים".

על פי דיווחים שונים, בכירים בליכוד לחצו אתמול על נתניהו להצהיר כי בכוונתו לוותר על החסינות מפני העמדה לדין, וזאת בתמורה להסכמה של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, להיכנס עמו לממשלת אחדות. על פי הדיווחים, הצעד נועד לגלגל את הכדור למגרשה של כחול לבן, ולהוכיח כי היא זו שמסרבת לממשלת אחדות עם הליכוד.

בתגובה לדיווחים, נמסר מהליכוד כי "כחול לבן בבולמוס של ספינים, אחרי שהכשילו בכל דרך אפשרית ממשלת אחדות ונכשלו בהקמת ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי ואיימן עודה. נותרו עוד כמה שעות. אם כחול לבן יסכימו להחיל את הריבונות על בקעת הירדן והיישובים ביהודה ושומרון, ניתן להקים ממשלה מייד ולמנוע בחירות".

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, קרא לנתניהו שלא לוותר על חסינותו. "כחול לבן יודעים היטב, שוויתור על בקשת החסינות משמעו סופו של עידן נתניהו", כתב בטוויטר. "לכן, אני קורא שוב לראש הממשלה: הגש את בקשת החסינות, וכך נקבל אותך רגוע ושקט לעבודתך למען אזרחי ישראל, ונמנע מהתקשורת ומהשמאל את החגיגות על חשבוננו. אין לי ספק שאתה תוכיח את חפותך מיד בתום כהונתך בעזרת השם".

תגיות:אביגדור ליברמןחנינהחסינותבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה