חדשות בארץ

הנהגת העוטף זועמת על פיזור הכנסת: כולם אשמים, שום סקר לא ישנה זאת

יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג', כתב: "התקופה הזאת – ויותר מהכול, השעות האלה – הן מהקשות ביותר שידעה הפוליטיקה בישראל. שעת שפל. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שהגדיר את ההליכה לבחירות שלישיות כ"שטות גמורה", אמר כי "חבל שמנהיגי המפלגות לא נענו לתחנונינו והקימו ממשלת אחדות או לחלופין ממשלת חירום כדי להביא את השקט לאזורנו לטווח ארוך, בשביל שילדינו יחזרו למסלול חיים נורמלי"

רקטה שפגעה בקרית גת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)רקטה שפגעה בקרית גת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

זולת אזרחי המדינה, המפסידים המידיים מסבב בחירות שלישי ושיתוק ממשלתי של למעלה משנה הם תושבי היישובים הדרומיים הנתונים באורח קבע בכוננות ספיגה גבוהה של ירי טילים מעזה. על רקע זה יצאו היום (חמישי) ראשי הרשויות מעוטף עזה לשורת גינויים על מנהיגי המפלגות שלא עשו די, לטענתם, למנוע את הבחירות שהובילו להמשך בלימת העברת התקציבים החיוניים להגנת היישובים בדרום.

ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי נבחרי הציבור "איבדו את הלגיטימיות והמוסר מול אזרחיהם", אל מול חוסר המנהיגות בטיפול ב"אתגרים משמעותיים", לה נדרשת "בעת הזו מנהיגות חזקה ומאוחדת". לדברי ירקוני, "כמי שעומד בראשות מועצה המתמודדת עם אתגרים ביטחוניים משמעותיים הנמשכים כבר יותר מדי זמן, אני מוטרד מאוד מהחידלון המדיני והמנהיגותי, שלא שם בראש סדר העדיפויות את המחויבות הבסיסית של מדינה כלפי אזרחיה – לדאוג לביטחונם".

"מה שכולנו חששנו ממנו אכן קרה", הכריז ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שהגדיר את ההליכה לבחירות שלישיות כ"שטות גמורה", שפוגעת בכל אזרחי ישראל בכלל ובתושבי שדרות ועוטף עזה בפרט. "חבל שמנהיגי המפלגות לא נענו לתחנונינו והקימו ממשלת אחדות או לחלופין ממשלת חירום כדי להביא את השקט לאזורנו לטווח ארוך, לא בשביל הפוליטיקאים ולא בשביל התקציבים, בשביל שילדינו יחזרו למסלול חיים נורמלי ולא יחיו במציאות לא מוסרית", הוסיף.

יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג', כתב: "התקופה הזאת – ויותר מהכול, השעות האלה – הן מהקשות ביותר שידעה הפוליטיקה בישראל. שעת שפל. גם בעבר היו לפוליטיקה שלנו תקופות קשות בשל מעשים של יחידים. אבל התקופה הזאת היא מן הקשות ביותר. פעם אחר פעם מעדיפים נבחרי הציבור את האינטרסים הצרים ואת השיקולים המפלגתיים על פני האינטרס הציבורי.

"אין טעם לחפש אשמים יותר ואשמים פחות. סקרי דעת הקהל שיוזמים כלי התקשורת כדי לבדוק מי יותר אשם ומי פחות, מיותרים בעיניי. כולם אשמים", הבהיר חג'ג'.

הוא הוסיף: "יש נימוקים טובים לכול צד, שלא לחתום על הסכם לממשלת אחדות. ההוא הצהיר וההוא התחייב; המנהיג ההוא דרש רק תנאי אחד והמנהיג ההוא ביקש רק דבר אחר. הרבה נימוקים – אבל תוצאה אחת בלתי מתקבלת על הדעת והייתי אומר, בלתי מוסרית. בחירות נוספות, יקרות ומיותרות ובלי שום וודאות שהן יהיו האחרונות. כבר שנה המדינה משותקת, תקציבים חיוניים מוקפאים, מערכות חיוניות מתמוטטות. אין כסף לשיקום מערכת הבריאות, תקציבים חיוניים למערכת החינוך מתעכבים ורשויות מקומיות נקלעות לגירעונות אדירים כי תקציבי ממשלה לא עוברים".

תגיות:עוטף עזהההסלמה בדרוםבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה