חדשות בארץ

דיווח: ציפי לבני שוקלת הצטרפות לכחול לבן

לפי הדיווח בישראל היום, גורמים המעורים בפרטים טענו כי לבני "מוכנה ורוצה לחזור לחיים הפוליטיים במלוא העוצמה", וכי בשל הסיבוב השלישי "היא רואה בכחול לבן מפלגה בעל פוטנציאל להשתלב בה". עם זאת, ח"כית במפלגה אמרה כי היא "מתקשה להאמין שגנץ יסכים להכניס את האופורטוניסטית", וכי היא תופתע "אם הוא לא יסרב לה בנימוס"

לבני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)לבני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת ושרת החוץ לשעבר, ציפי לבני, בוחנת בימין אלו את הצטרפותה לרשימת כחול לבן – כך דווח היום (ראשון) ב'ישראל היום'. לפי הדיווח, בסביבתה של השרה לשעבר מקיימים מגעים בקרב גורמים במפלגה באשר לאפשרות כי תציע עצמה כמועמדת בכירה, זאת, אחרי שבמפלגה אמרו כי יפעלו לשילוב נשים ברשימה.

לבני, לשעבר חברה במפלגות הליכוד וקדימה, הקימה ב-2012 את מפלגת התנועה שזכתה בבחירות לכנסת ה-19 ב-6 מנדטים, והשתלבה בכנסת ה-20 במפלגת העבודה במסגרת רשימת המחנה הציוני שהעניקה לה חמישה מושבים. בפברואר, לאחר שיו"ר העבודה אבי גבאי הודיע על פירוק האיחוד בין המפלגות, הכריזה לבני כי היא והתנועה לא תתמודדנה בבחירות באפריל, זאת, לנוכח סקרים שחזו כי המפלגה לא תעבור את אחוז החסימה. לפי הדיווח היום, גורמים המעורים בפרטים טענו כי לבני "מוכנה ורוצה לחזור לחיים הפוליטיים במלוא העוצמה", וכי בשל הסיבוב השלישי "היא רואה בכחול לבן מפלגה בעל פוטנציאל להשתלב בה".

"אחרי האיחוד בין חוסן לישראל ליש עתיד ולתל"ם נאמר לנו כי הדברים נעשו בזריזות כי לא הייתה ברירה ושמעמדנו ישודרג ואנחנו מצפות שזה יקרה. כעת, בין הבחירות זה זמן טוב", סיפרה ח"כית ברשימה בהתייחס לדיווחים כי ישודרג מעמדן של הנשים ברשימה, יחד עם שילובן בעשירייה הראשונה. לפי שעה, רק חברות הכנסת מיקי חיימוביץ' ואורנה ברביבאי משובצות בעשירייה הראשונה.

לפי הח"כית, לא סביר שדווקא לבני תשובץ לעשירייה הראשונה. "אומנם הח"כיות בכחול לבן החליטו במשותף שאם יביאו אישה מבחוץ לעשירייה נקבל אותה בזרועות פתוחות. בזמנו דובר על אורלי לוי (יו"ר גשר וחברת הכנסת מטעם סיעת העבודה, אליה התמזגה ביולי – א"פ). אבל עכשיו לשמוע שציפי לבני מחזרת אחרי כחול לבן, אני מתקשה להאמין שבני (גנץ) יסכים להכניס את האופורטוניסטית. אופתע אם הוא לא יסרב לה בנימוס", אמרה.

מטעמה של לבני נמסר כי מדובר בפרסום ש"אינו נכון על כל המשתמע מכך". מכחול לבן טרם ניתנה התייחסות.

תגיות:ציפי לבניכחול לבןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה