חדשות בארץ

תיעוד מגבול עזה: מחבל חמוש ניסה לחדור – ונורה

כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר מחבל חמוש, שהתקרב אל גדר המערכת בדרום רצועת עזה בניסיון לחדור לשטח ישראל. בתקרית אחרת, שאירעה בכביש המנהרות בין ירושלים לגוש עציון, ירו חיילי צה"ל לעבר מחבל שהשליך בקבוקי תבערה

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

מחבל חמוש ניסה אמש (שלישי) לחדור מרצועת עזה לשטח ישראל. תצפיות של צה"ל זיהו אותו כשהוא מתקרב לגדר המערכת בדרום הרצועה. כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר המחבל כדי לנטרלו. מצה"ל נמסר כי "זוהתה פגיעה", אך לא ידוע האם הוא נהרג. בתקרית לא היו נפגעים לכוחות צה"ל. בתיעוד שפורסם על ידי צה"ל ניתן לראות את התקרבותו של המחבל החמוש אל הגדר.

ניסיון החדירה בגבול עזה (צילום: דובר צה"ל)

מדוברות המועצה האזורית אשכול נמסר, כי "הפיצוץ שנשמע לפני מספר דקות הינו כתוצאה מפעילות צה"ל בגבול, מול התקרבות חשודה לגדר באזור מרכז המועצה. האירוע בשליטת הצבא, ללא השפעה על היישובים. אין שינוי בהנחיות".

בתקרית נוספת, שהתרחשה אמש בכביש המנהרות שבין גוש עציון וירושלים, סיכלו לוחמי צה"ל ניסיון פיגוע, במהלכו יידה מחבל בקבוק תבערה לעבר רכבים ישראליים שנעו סמוך לעיירה בית ג׳אלה. הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבל. מצה"ל נמסר כי "זוהתה פגיעה במחבל שניסה להימלט. הלוחמים החלו במרדף, אשר בסופו המחבל נעצר". הוא פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בירושלים.

תגיות:רצועת עזהצה"לחדירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה