חדשות בארץ

בנט ושקד סיכמו: רצים במשותף, בנט יעמוד בראש

לפי הסיכום, בעוד שבבחירות הקודמות שקד עמדה בהנהגת הרשימה, בבחירות אלה יוצב בנט במקום הראשון, אך השניים יוגדרו כיושבי ראש משותפים וינהלו את הסיעה יחדיו. עם זאת, לגבי חלוקת תיקים סוכם כי שניהם יקבלו תיקים השווים בבכירותם. שקד: "רוצים מנהיגות מלכדת". בנט: "הימין חוזר לנצח"

בנט ושקד (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)בנט ושקד (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

שר הביטחון נפתלי בנט וח"כ איילת שקד הודיעו הערב (חמישי) על ריצה משותפת לכנסת ה-23, במסגרת רשימת הימין החדש באמצעותה התמודדו בבחירות באפריל. לפי הסיכום, בעוד שבבחירות הקודמות שקד עמדה בהנהגת הרשימה, בבחירות אלה יוצב בנט במקום הראשון, אך השניים יוגדרו כיושבי ראש משותפים וינהלו את הסיעה יחדיו. עם זאת, לגבי חלוקת תיקים סוכם כי שניהם יקבלו תיקים השווים בבכירותם.

עוד סיכמו כי הרשימה תורכב בשיטת "ריצ'רץ'" בין מועמדיו של בנט לאנשיה של שקד, שתוכל לבחור מחצית מהחברים שיתמודדו. "הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות, לסיים את הפלגנות, ולקבל את האחר ואת השונה", מסרה שקד. "אני רוצה להמשיך להשפיע כאן כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים, מנהיגים שיש להם את היכולת לראות חזון ולחשוב על האהבה שלנו למדינה שלנו, מנהיגות מלכדת. אני מאמינה בכוח שלי, של נפתלי ושל רשימת הימין החדש להיות המקום של האנשים הטובים בישראל, איחוד של אנשים שתורמים לחברה, למדינה, לכלכלה ולעתיד שלנו".

ביום שני השיקה המפלגה, שנפלטה מהכנסת בבחירות באפריל, את קמפיין הבחירות, תחת הסלוגן "ימין בטוח – לא בכאילו ולא לפעמים", ממנו נעדרת איילת שקד ומודגשת דמותו של בנט, שקיבל באחרונה את תיק הביטחון, בעוד שקד – שהוגדרה אז כיו"ר הרשימה, לא קיבלה אף תיק. במפלגה מנסים למשוך מצביעים מכחול לבן וישראל ביתנו, עליהן נטען כי הן "ימין בכאילו" ו"ימין לפעמים". הקמפיין ישים דגש על המגזר הרוסי וכן ערים בהן ריכוז גבוה של מצביעי כחול לבן, בדגש על תל אביב והשרון. רשימת המפלגה וצוותה מגובשים בימים אלה בידי בנט.

לפי הימין החדש, "אין שלטון ימין בלי ימין חדש גדול, שיפסיק את ההתחזות של מפלגות אחרות. ימין זה לא רק במישור המדיני. אנחנו ימין כלכלי, ימין של חרות הפרט, ימין שלא מחויב לוועדים. הימין החדש הוא ימין בטוח, לא כאילו ולא לפעמים".

מוקדם יותר השבוע הודיע בנט על כך שמפלגתו תתמודד עצמאית בבחירות הקרובות: "אני מזמין את כל עם ישראל לקחת חלק בבשורה של הימין החדש – ימין ממלכתי, שמאמין ביהדות מקרבת, בחירות האדם ובמדיניות ביטחון תקיפה לצד שמירה על שטחי ארץ ישראל. הימין החדש רצה בבחירות אלו בכל הכוח, במטרה להציל קולות יקרים לגוש הימין ולהקים סוף סוף ממשלה. מפקד למפלגה הוא שלב נוסף בהפיכת המפלגה לכוח עולה בפוליטיקה הישראלית, וצפויות גם הפתעות נוספות".

תגיות:נפתלי בנטאיילת שקדהימין החדשבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה