חדשות בארץ

אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית ליד נתב"ג: יוסף קהלני ז"ל

הותר לפרסום, כי אחד ההרוגים בתאונה בצומת בדק בכביש 40 הוא יוסף קהלני ז"ל, בן 79, אב ל- 3 בנות וסב ל- 14 נכדים. שמותיהן של שלוש נשים, שנהרגו בתאונה, טרם הותרו לפרסום

(צילום: דוברות זק"א)(צילום: דוברות זק"א)
אא

אחד ההרוגים בתאונת האוטובוס הקטלנית אמש (ראשון) בצומת בדק בכביש 40, סמוך לנתב"ג, הוא יוסף קהלני ז"ל, בן 79 מפתח תקווה. כך הותר בצהריים לפרסום. קהלני הותיר אחריו אישה, 3 בנות ו- 14 נכדים. הלווייתו תיערך בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בעירו. שמותיהן של שלוש נשים נוספות, שנהרגו בתאונה, טרם הותרו לפרסום.

בנוסף לארבעת ההרוגים, נפצעו בתאונה 14 בני אדם. שתי פצועות במצב קשה הועברו לבית החולים שיבא בתל השומר. 12 פצועים במצב קל פונו לבתי החולים אסף הרופא, בלינסון והשרון.

נכדו של קהלני, יונתן, סיפר לחדשות 12 כי סבו היה "אדם מאוד רוחני שאהב לטייל בירושלים, ומאוד אהב את הנכדים. סבא היה אדם שאהב לטייל לבד, לא שם לב לכלום והיה בעולם משלו. לא היה לו טלפון, ואם עברת לידו ברחוב – הוא לא היה שם לב אלייך עד שלא היית מפנה את תשומת ליבו".

בתו של המנוח, איריס, סיפרה: "אבא מדהים שלי, איש טוב לב, איש צעיר ברוחו, כל היום עשה מצוות. אמא חיכתה לו להדליק נרות, הסתכלה בחלון, והוא לא בא. היא לא ידעה שבאותו הרגע הנר שלה כבה".

התאונה הקשה התרחשה, כאשר נהג אוטובוס אגד בקו 947 מירושלים לחיפה סטה, מסיבה לא ברורה, מנתיב הנסיעה והתנגש בטרמפיאדה מבטון. בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר את מעצרו של הנהג, אלכסנדר לייבמן. הוא חשוד בגרימת מוות ברשלנות, בנהיגה בקלות דעת ובסטייה מנתיב. במהלך חקירתו אמר הנהג, כי אינו יודע להסביר מדוע סטה מהנתיב: "אני עדיין בהלם", אמר לחוקרים.

"כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צדו, שעון על שיחים, ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה", סיפרה פראמדיקית מד"א, גלי סופר, שהוזעקה למקום התאונה. "ביצעתי סריקה מהירה של הזירה. נהג האוטובוס, שהיה בהכרה מלאה, נלכד במושב. 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו, כשהם בדרגות פציעה שונות, ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה. התחלתי את המיון הרפואי הראשוני, על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים. 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18, חולצו תוך כדי טיפול רפואי על ידי כוחות הכיבוי, והועברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ, שפינו אותן במצב קשה לבית החולים שיבא. הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו על ידי הצוותים הנוספים של מד"א, ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה"

תגיות:אסוןתאונת דרכיםקו 947

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה