מעניין

מרגש: אימצו שני זוגות תאומים, וזכו לזוג תאומים משלהם - אבל זה עוד לא הכל 

מטורף: אימצו שני זוגות תאומים וזכו לתאומים משלהם - שנולדו בדיוק בתאריכים שבהם נולדו שני זוגות התאומים המאומצים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

"גדלתי במשפחה גדולה, וכבר מילדות רציתי תמיד 18 ילדים", צוחקת קארי קוסינסקי מארה"ב, שסיפורה המעניין עלה לכותרות לפני חודשים אחדים. 

קארי אומצה בילדותה אל משפחה גדולה של אחים ואחיות, חלקם ביולוגיים וחלקם מאומצים. לכן, כשהרופאים הודיעו להם שיהיה להם קשה להביא ילדים לעולם בשל מצבה הבריאותי של קארי, קרייג ידע מיד שהם פונים לאימוץ. "כשאימצנו את קניה ואדלין, זה אמור היה להיות פיתרון זמני גם עבורנו וגם עבור אמם הביולוגית, שלא ממש יכלה לגדל אותם. אבל הם נכנסו לנו ללב מיד, ובשלב מסוים היה ברור שזה הולך להיות לתמיד", משחזרים השניים. "התלבטנו קצת בוודאי, אבל אני חושב שהיה ברור מההתחלה שהתשובה שלנו הולכת להיות חיובית".

תקופה קצרה לאחר מכן, שוב פנו אליהם מחברת האימוץ. "אמרו לנו שהאם הביולוגית של הילדים שלנו גילתה שהיא בהריון נוסף לתאומים, ושגם הפעם היא רוצה למסור אותם לאימוץ. לא רצינו שהאחים הביולוגיים יופרדו, וקיבלנו אלינו גם את סיסי וג'יי ג'יי, אחיהם הביולוגיים של הבנות שגידלנו בבית. בכל אותה תקופה ניסינו להביא לעולם ילדים משלנו, וזה לא ממש הלך. אפילו שזה קשה לגדל ארבעה ילדים קטנים, שמחנו שלפחות כולם ביחד".

שני זוגות התאומים המאומציםשני זוגות התאומים המאומצים

וראה זה פלא, שנתיים בלבד אחרי שזוג התאומים השני אומץ - קארי חשה כאבים בבטנה, ופנתה לבית החולים. "עשו לי בדיקת אולטראסאונד שגילתה שאני בהריון, ולא ידענו את נפשנו מרוב אושר", היא משחזרת בשמחה. בני הזוג חשבו שהם מצפים לילד אחד, אלא שכאן ציפתה להם הפתעה גדולה: הרופאה הודיעה להם כי היא רואה על הצג יותר מעובר אחד. "הבנו שזו מתנה משמיים", אומר קרייג.

 

אבל זה עוד לא הכל:

מסתבר שהתאומים הביולוגיים של בני הזוג - קרלין וקלראיסה שמם, נולדו בדיוק באותו תאריך שבו נולדו שני זוגות התאומים שאומצו! האם אתם מסוגלים לקלוט את זה??? אם לא, תחזרו שוב ושוב על המשפט האחרון, כי זה בדיוק מה שתצטרכו כדי לעכל את הבשורה. "אנחנו בעצמנו מתקשים להאמין שיש בעולם צירוף מקרים מטורף שכזה", מסכמת קארי.  

 

תגיות:הריוןאימוץמדהים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה